Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal til Danmark på søndag, sammen med pappa, stemor og mine halvsøstre. Kommer ikke til å kunne holde det skjult da, siden jeg ikke kommer til å drikke alkohol.
Pappa fyller 50 til høsten, så det blir vel noe rundt det. Tidlig fødselsdagsgave, han skal få all alkoholen min i ferien. Og se om de skjønner det.
Til svigers ser jeg for meg at vi kommer på besøk og at den kommende storebroren har på seg en tskjorte med Storebror på, eller noe i den duren. Må finne på en morsom tekst.
Tskjorten er klassisk, men effektiv.
Tenker at den kommende storesøster skal få si det
Jeg vet ikke helt, men tror etter OUL skal jeg ta bildet av frøkna som holder et OUL bildet og sende på MMS. Vi bor jo ikke i nærheten..
Evt så blir det å si det til mamma og pappa første helgen i august for da
møter jeg de, og la frøkna holde et UL bildet...
Vis vedlegget 124521Vis vedlegget 124522Vis vedlegget 124523Vis vedlegget 124524Vis vedlegget 124525Vis vedlegget 124526Vis vedlegget 124527Vis vedlegget 124529Vis vedlegget 124532
Har tittet litt rundt på pintrest og funnet noen artige, Hehe ..se igjennom bildene
Ikke oppmuntre dem, noen av dem gidder ikke å slanke seg igjen...Så koselig og kjekt at du kom med flotte forslag! Jeg likte godt den med: Blir jeg feit, skal du også bli feit =D
Ikke oppmuntre dem, noen av dem gidder ikke å slanke seg igjen...
Vi bor i Oslo og all vår familie bor nordafør. Jeg har derfor lyst å fortelle det til foreldrene mine og til svigermor ansikt til ansikt når vi nå skal på besøksrunde de neste par ukene. Syns jo det er litt tidlig, men ser dem neppe før neste sommer igjen, så skal jeg si det personlig så må det vel skje nå
Men samtidig vil jeg ikke annonsere det til hele verden, og vil derfor ikke si noe til jenta vår som er 3 år. Vanskelig!!
Liker så godt t-skjorteideen, men det forutsetter vel at storesøsteren vet det selv. Kan vel bli litt dumt ellers
HahaIkke oppmuntre dem, noen av dem gidder ikke å slanke seg igjen...
Sønnen min og jeg laget storebror-skjorte med tekstiltusj. Han er superstolt når han har den på
Her har jeg sagt det til de nærmeste allerede, men storebror vet det ikke ennå. Venter til den magiske uken før vi sier noe til han, så det blir nok ikke noe kreative måter her i gården Men han kan jo selvfølgelig få en storebror t-skjorte når den tid kommer