Hvordan fortelle om nr. 2? =)

renatetf

Andre møte med forumet
Nå er jeg gravid med nummer to og har veldig lyst til å si det på en morsom måte. Forrige gang bodde i vi i utlandet og fikk bare gjort det over Skype. Har dere noen gode, enkle og morsomme forslag?? =D

Vi skal til Danmark på søndag, sammen med pappa, stemor og mine halvsøstre. Kommer ikke til å kunne holde det skjult da, siden jeg ikke kommer til å drikke alkohol.
Pappa fyller 50 til høsten, så det blir vel noe rundt det. Tidlig fødselsdagsgave, han skal få all alkoholen min i ferien. Og se om de skjønner det. ;)

Til svigers ser jeg for meg at vi kommer på besøk og at den kommende storebroren har på seg en tskjorte med Storebror på, eller noe i den duren. Må finne på en morsom tekst.

Tskjorten er klassisk, men effektiv.

Tenker at den kommende storesøster skal få si det :)

Vi skal til Danmark på søndag, sammen med pappa, stemor og mine halvsøstre. Kommer ikke til å kunne holde det skjult da, siden jeg ikke kommer til å drikke alkohol.
Pappa fyller 50 til høsten, så det blir vel noe rundt det. Tidlig fødselsdagsgave, han skal få all alkoholen min i ferien. Og se om de skjønner det. ;)

Til svigers ser jeg for meg at vi kommer på besøk og at den kommende storebroren har på seg en tskjorte med Storebror på, eller noe i den duren. Må finne på en morsom tekst.

Tskjorten er klassisk, men effektiv.

Det høres kjempe koselig ut! En veldig bra plan =)

Eg skal kjøpe en storesøster t-sjorte til datteren vår og ta henne med til pappa og stemoren min og se om di skjønner det :) Hans familie har eg ikke tenkt helt på enda men hun kommer nok til og si det før vi rekker det ;)

Jeg vet ikke helt, men tror etter OUL skal jeg ta bildet av frøkna som holder et OUL bildet og sende på MMS. Vi bor jo ikke i nærheten..

Evt så blir det å si det til mamma og pappa første helgen i august for da
møter jeg de, og la frøkna holde et UL bildet...

Jeg vet ikke helt, men tror etter OUL skal jeg ta bildet av frøkna som holder et OUL bildet og sende på MMS. Vi bor jo ikke i nærheten..

Evt så blir det å si det til mamma og pappa første helgen i august for da
møter jeg de, og la frøkna holde et UL bildet...

Det hørtes veldig koselig ut! Et bra valg =)

Så koselig og kjekt at du kom med flotte forslag! Jeg likte godt den med: Blir jeg feit, skal du også bli feit =D
Ikke oppmuntre dem, noen av dem gidder ikke å slanke seg igjen... :p

Vi bor i Oslo og all vår familie bor nordafør. Jeg har derfor lyst å fortelle det til foreldrene mine og til svigermor ansikt til ansikt når vi nå skal på besøksrunde de neste par ukene. Syns jo det er litt tidlig, men ser dem neppe før neste sommer igjen, så skal jeg si det personlig så må det vel skje nå :p

Men samtidig vil jeg ikke annonsere det til hele verden, og vil derfor ikke si noe til jenta vår som er 3 år. Vanskelig!!

Liker så godt t-skjorteideen, men det forutsetter vel at storesøsteren vet det selv. Kan vel bli litt dumt ellers :-)

Vi bor i Oslo og all vår familie bor nordafør. Jeg har derfor lyst å fortelle det til foreldrene mine og til svigermor ansikt til ansikt når vi nå skal på besøksrunde de neste par ukene. Syns jo det er litt tidlig, men ser dem neppe før neste sommer igjen, så skal jeg si det personlig så må det vel skje nå :p

Men samtidig vil jeg ikke annonsere det til hele verden, og vil derfor ikke si noe til jenta vår som er 3 år. Vanskelig!!

Liker så godt t-skjorteideen, men det forutsetter vel at storesøsteren vet det selv. Kan vel bli litt dumt ellers :)

Det hørtes smart ut =) Vi har selv en på snart 3 år, så vi må velge våre ord med omhu i disse dager =P Lykke til med praten i sommer!

Vi har kjøpt storebrorskjorte til gutten vår og skal ha den under genseren når vi besøker besteforeldrene neste gang, så får vi se om de skjønner det etterhvert som genseren skal av :laughing002

Her har jeg sagt det til de nærmeste allerede, men storebror vet det ikke ennå. Venter til den magiske uken før vi sier noe til han, så det blir nok ikke noe kreative måter her i gården :) Men han kan jo selvfølgelig få en storebror t-skjorte når den tid kommer :)

Sønnen min og jeg laget storebror-skjorte med tekstiltusj. Han er superstolt når han har den på :)

Her har jeg sagt det til de nærmeste allerede, men storebror vet det ikke ennå. Venter til den magiske uken før vi sier noe til han, så det blir nok ikke noe kreative måter her i gården :) Men han kan jo selvfølgelig få en storebror t-skjorte når den tid kommer :)

Det høres bra og kjekt ut =) Samme her i grunn =)

Back
Topp