Hvordan fortelle om graviditeten?

Har googlet litt rundt og finner ikke noe som faller i smak :p
Men det Lego skriver over her var ikke dumt :)

jeg ringte til foreldrene våre og sa at jeg hadde boller i ovnen og lurte på om de ville komme på kaffe, de skjønte ingen når det ikke var nybakte boller på bordet, men de skjønte det etter hvert ;)

Blir en klassisk tskjorte til den kommende storebror med opplysningen på her.

Min mor hadde nylig bursdag :)

Hun fikk et par med små deilige babysko med teksen "Mars 2016" på innpakket i en gaveeske.
Det tok cirka 6-7 sekunder før hun forsto, og så totalt kollapset i tårer sammen med min søster som skal bli tante for første gang :) Virkelig festlig :)

Skreiv dette på en body å hadde på gutten vår da vi besøkte familien min :D

Vedlegg

• 1439229825791.jpg
    1439229825791.jpg
    80 KB · Visninger: 53
Jeg tenker litt på om vi skal sette frem noen hint rundt omkring i huset. Ta frem babystol, vippestol, sette frem babysko og babyjakke og lue i yttergangen til besteforeldrene kommer på besøk. Og hvis vi skal på besøk til noen, kanskje ordne et par t-skjorter til storesøstrene, hvor det bare står storesøster på begge...

Jeg har også en tatovering tilknyttet de to største barna, og tenker litt på å gjøre det offisielt på facebook (etter å ha fortalt de nærmeste) ved å legge ut bilde av den og hinte om at den vil bli utvidet...

Vi har latt storesøsknene fortelle nyheten - de er såååå stolte ❤️❤️ Jeg er ikke noe Facebook menneske, men liker det bilde med familiens sko med årstallet de ble født over, også tilslutt ett par babysko med mars 2016 over ;)

Til venner og bekjente blir det ikke så mye mer kreativt enn å bare si det hehe. Men til de kommende besteforeldrene tenkte vi å invitere på middag, og legge en konvolutt med et bilde fra ultralyden på tallerken (bestilt privat i uke 11). På konvolutten skal det stå "til bestemor" etc :)

Vi gjorde det på denne måten :) Var vellykket :)

Vedlegg

• 20150811_072023.jpg
    20150811_072023.jpg
    382,2 KB · Visninger: 30
  • 20150811_072035.jpg
    20150811_072035.jpg
    376 KB · Visninger: 30
Back
Topp