Hvordan fortelle om graviditeten via sms?

Minni

Forelsket i forumet
Alle kommer til å bli jublende glade for nyheten, så er ikke noe at jeg ikke tørr å ringe å fortelle det altså. Men hadde vært morro om jeg greide å formulere en morsom sms å sende til våre søsken 

Alle tips mottas med stor takk!

Jeg skrev bare enkelt og greit at vi hadde en bolle som var satt til heving på ca 37 grader, og at den var ferdig en gang i februar.. De "tog an" for å si det sånn:-)

Når vi ventet snuppe nr.2 tok vi bilde på mobilen av den eldste snuppen med en t-shorte hvor det sto "jeg skal bli store søster" på. Og skreiv på meldingen "jeg har en stor nyhet å fortelle, se nøye etter på bilde".. Ble en kjempe suksess.. Kommer til å gjøre det sånn igjen..

Kan jo sende et bilde av et ul bilde om du har!?!
Eller bilde av en lite smukk eller noe annet som sier Baby,
med en mosrsom teks til eller noe!?!

Baby4us skrev:
Jeg skrev bare enkelt og greit at vi hadde en bolle som var satt til heving på ca 37 grader, og at den var ferdig en gang i februar.. De "tog an" for å si det sånn:-)

Ja den er morsom! Kanskje vi skal ta den vi også! 

enlitenen skrev:
Når vi ventet snuppe nr.2 tok vi bilde på mobilen av den eldste snuppen med en t-shorte hvor det sto "jeg skal bli store søster" på. Og skreiv på meldingen "jeg har en stor nyhet å fortelle, se nøye etter på bilde".. Ble en kjempe suksess.. Kommer til å gjøre det sånn igjen..

Kan jo sende et bilde av et ul bilde om du har!?!
Eller bilde av en lite smukk eller noe annet som sier Baby,
med en mosrsom teks til eller noe!?!

Ja hadde jeg hatt ei slik tskjorte til minstemann, så hadde jeg nok brukt det! Kan jo evt bare skrive  en "plakat" å henge rundt halsen på han, hehe.. Ja det var en idè! 

Har ikke noe ul bilde enda, så får ikke brukt det :/

Jeg vurderer å skrive det på sms rett og slett fordi jeg er redd de skal bli sinte.. Mulig jeg slenger med en: Hvis dere er negativt innstilt så trenger dere ikke kontakte oss.. For jeg er så lei av at de tror at de har rett til å bli sinte på oss for sånt selv om vi er voksne..

Tror det bli mms her i gården hvor han født 09 forteller om ultralydbilde.. For det er han skikkelig god på.. Han peker på bildet og forteller om babyen som er i magen til mamma og at det blir en gutt for han vil ikke ha lillesøster. hahaha

Lurer på om det blir:
"Ja da er det bolle i ovnen igjen da. Stekes på 37 grader og er ferdig i februar. Håper på et nydelig resultat! :D"

Kan sende den? Mamma synes den var veldig artig ihvertfall 

Baby4us skrev:
Definitivt:-) Kjør på:-))

Tusen takk for tipset! 

Back
Topp