Hvordan fortelle om graviditet?

Frk.Smedstad

Venter på lillesøster
Hvordan skal dere fortelle om graviditeten til familien? Her tror jeg vi forteller mormor på bursdagen hennes om en måned. Vi reiser til Danmark da, og tenkte å kjøpe sånn t skjorte med jeg skal bli storebror på som sønnen min skal ha på seg, som hun da kan sette på han.

Resten av familien vet jeg ikke enda. De får uansett vente til etter 12 uker.

Mamma til Herman
Taster på appen :)
 
Sist gang via tekstmelding, men kommer til å si det når vi treffer familie og venner i sommer. Kommer til å vente lenger med jobben denne gangen:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
 
Venter helt til det ikke kan skjules lenger . Er ikke så mange i familien som kommer til å bli glad på våres vegne dessverre ..


Skravler med fineste Ungmor90 og Cakegirl88 :) <3
 
Vi lagde t-skjorte med teksten "jeg skal bli storebror". Hadde jakke over, for vi vet at mormor/farmor alltid kler av ham yttertøy når vi kommer på besøk.
Gøy å se reaksjonen. Begge sett besteforeldre leste teksten høyt, men brukte likever ett par sekunder før de forstod. :)
Sist fikk farmor digital graviditetstest med uke indikator til bursdagen sin.
Og Mormor en MMS når vi skulle dit på middag med bilde av en digital test, med teksten: vi er på vei. :)
Synes det er gøy å gjøre litt ut av det. ;)
 
Måtte si det til svigermor, fordi vi er på ferie med henne. Jeg lot datteren min gi henne en positiv graviditetstest. Hun sa: "hva er dette for noe? Den er blå! Hva betyr det?" Og så kom gledestårene ;) Mamma visste at vi drev på med prøverør, så på bursdagen hennes tok jeg henne til side og fortalte henne det. Hun ble veeeeldig glad for den bursdagsgaven :D Skal finne på noe mer kreativt når jeg skal fortelle det til resten. Men vet ikke helt hva vi skal gjøre enda ;)
 
Har kjøpt t-skjorte som det står "jeg vet noe du ikke vet" foran og bak er det bilde av storken ;-)
Spent på om de tar den raskt eller ikke :)

Skal fortelle om ca 2 uker.

Forrige gang sa vi det bare rett ut så vil derfor gjøre litt mer med det denne gang :)
 
har lyst til å lage t-skjorte der det står at han skal bli storebror, men vet ikke hvor man får bestilt det. også tenkte vi å øve med han og lære han å si "storebror" og legge ut klipp med det
 
har lyst til å lage t-skjorte der det står at han skal bli storebror, men vet ikke hvor man får bestilt det. også tenkte vi å øve med han og lære han å si "storebror" og legge ut klipp med det
Ebay ;)

Mamma til Herman
Taster på appen :)
 
Vi bestilte og på spreadshirt. Synes de er super kjappe og. Tror det gikk 4-5 dager fra bestilling (søndag) til den lå i kassa. Bare pass på å holde deg under 200 ellers blir den dobbel så dyr. :(
(Vi tenkte ikke på at den ikke ble sendt fra Norge, og havnet på 213 kr, og ca 200!!! i toll...)
 
Vi bestilte og på spreadshirt. Synes de er super kjappe og. Tror det gikk 4-5 dager fra bestilling (søndag) til den lå i kassa. Bare pass på å holde deg under 200 ellers blir den dobbel så dyr. :(
(Vi tenkte ikke på at den ikke ble sendt fra Norge, og havnet på 213 kr, og ca 200!!! i toll...)

Nei seriøst??? Jeg havnet på 206 med frakt!! Men frakt skal vel ikke regnes inn? *håper ikke det*

Godt å høre de er så kjappe :) sto at det ble levert rundt 15.juli til meg. Men håper det kommer litt tidligere :)
 
Back
Topp