hvordan fortelle nyheten??!!

rosenjenta

Glad i forumet
Sitter og grubler på hvordan vi evt. skal fortelle om graviditeten (hvis det blir aktuelt engang), har noen noe forslag?? Da tenker jeg på når vi skal fortelle det til foreldrene våre!! [:)] Mange måter å fortelle det på.

Det har jeg tenkt mye på å!!!

Tenkte kanskje at jeg skal kjøpe 2 bamser som det står verdens beste bestemor og verdens beste bestefar på... Men de kommer nok
til å få vite det en stund før alle andre skal få vite det så de får gjemme bamsene en stund!! Og så sende de i posten! Jeg bor 180 mil unna
dem. Regner med at det er noe de vil like...
Kanskje gjøre det samme til søs!!!

Og så tenker jeg mye på når jeg skal si det til vennene våre... uff, de fleste vet jo at vi prøver!!!

Ja, tenker mye jeg også. Mange venter jo i 3 mnd med å si det til foreldrene også, men vet ikke jeg nei.....blir vel ikke sånn at vi klarer det. JOHOOO vil bli gravid nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vil bli gravid jeg også!!!!!! hehe....

Når jeg var gravid med første mann sa jeg bare det rett ut som det var, men med andre mann fant jeg ut at jeg kunne like godt skrive det når jeg sende de julekort. Så jeg skrev alle navnene våres og (+8 uker).[:)]

JEG VIL ÅSSÅ BLI GRAVIIIIIIID NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Så gøy Cissi!! Må finne på noe originalt da ja tror jeg ;) HÅPER VI KAN FINNE PÅ NOE SNART!!!!

Hei Pastella og rosenjenta![:D][:D]

Ser dere begge har 2 dager til testing....Krysser fingrene for dere begge to

Hilsen Cissi[;)]

Takk Cissi!!! Prøver å ikke tenke på det!!! Skal prøve å la vær å teste før til helga igjen egentlig...

Jeg får ikke lov å ta test uten at han vet det... Så han står å henger like mye over testen han som det jeg gjør...
Lurer litt på åssen han kommer til åta det som har opplevd det 2 ganger før...

Jeg vet at jeg kommer til å klikke bananas!!!

Hehe!!! [:-]

Trur jeg er heldig som har den mannen jeg har!!! Er i gode hender der... Han kan nok lære meg utroli mye!!!

Han er kjempebekymra for denne ryggen og magen min akkurat nå... menmen

din er nok like god han da, bare med litt mindre erfaring...

Det er både positive og negative sider ved begge deler... Så på en måte skulle jeg nå ønske at vi var på samme nivå der... Men det
er jo litt betryggende å vite at han kan en del å da...

Back
Topp