Hvordan fortelle nyheten???

nysmurf

Flørter med forumet
Hvordan har dere tenkt å fortelle om spiren når tiden er inne??? Selv ønsker jeg bestille t-skjorte hvor det skal stå: Inne i mammas mave Ligger en gave Jeg skal bli STOREBROR!!
 
dette var jo ingen dum ide!
kanskje jeg skal stjele den :) og så kan storesøster bruke klesplagget i en familiebursdag eller noe slik at alle ser det... :)
hmmmm, ja det må jeg tenke på :) bestiller dere på nett evt? link?

til venninnegjengen vet jeg ikke hvordan jeg skal si det. men elsker å overraske de så har lyst å gjøre noe tøys. håper jeg ikke får mage så fort slik at jeg kan holde det skjult leeenge. da blir jo det litt gøy å fortelle. hadde vært gøy hvis jeg kunne skjult det helt til etter ordinær ul, sånn at jeg kunne si kjønnet og. da blir det hakeslep tipper jeg :):):):)
men kanskje litt opptimistisk av meg å tro jeg klarer å skjule magen så lenge. eller i det hele tatt holde på hemmeligheten. :)
 


Jeg lurer på å stille i en slik t-skjorte å se hvor lang tid de bruker på å skjønne det =) Har ikke helt bestemt meg for om den er litt på kanten eller morsom? =)

 
Hahaha, mange med samme ideer som meg. Jeg har kjøpt en skjorte til storebror hvor det står "Ooops, they did it again! I`m going to be a big brother!" Skal kle kommende storebror opp i den på torsdag etter vi har vært på ultralyd og ta han med på besøk til mamma:-)
 
Med førstemann gjorde vi litt forskjellig. Gubben ringte til sine foreldre og fortalte det. Jeg skrev antatt termindato på kjøleskapet til pappa hvorpå hans samboer begynte å telle febrilsk på fingrene sine(hun telte mnd). til mamma skrev jeg et 2 siders rørende brev hvor jeg skrev hva hun betyr for meg og hva hennes mor(min bestemor) betydde for meg og at jeg visste hun ville bli en sånn bestemor. på ark 3 skrev jeg bare "Mamma du skal bli bestemor i mai.". Det var snørr og tårer fra ende til annen! ;) Denne gangen, hvis spiren blir sittende, skal vi bestille body som de over her! :)
 
Jeg har virkelig ingen ide om hvordan den nærmeste familien skal få vite det. Mamma er lynrask til å oppdage graviditeter og jeg tror hun allerede mistenker at det er noe på gang siden jeg takket nei til kaffe og brakk meg når hun fyllte på koppene til de andre gjestene... hehe! Jeg har lyst til å si det selv, uten at hun spør først, men jeg er veldig usikker på hvor tidlig som er for tidlig.



 
Back
Topp