hvordan fortelle kjønn?

Vanillatwin

Elsker forumet
Vi er usikre på om vi ønsker å vite kjønnet, og evt hvordan vi skal annonsere nyheten vis vi bestemmer oss for å vite. Har hørt at man kan få med en lapp fra legen der kjønnet står også leverer du det til en baker eller familiemedlem som baker en kake med fargen blå eller rosa inni. På den måten får alle på festen vite kjønn samtidig. :D

noen gode forslag til hvordan dere skal annonsere kjønnet?

Så en artig video der et par hadde laget cupcakes. Om fargen inni cupcaken var blå ville det være en gutt og rosa en jente. Det syns jeg var en fin måte [emoji4]

Dessverre kan ikke jeg ha noe sånn fest for min familie. Mormor har gitt klar beskjed at hun ønsker ikke å vite hvilke kjønn det er [emoji13]

Så en artig video der et par hadde laget cupcakes. Om fargen inni cupcaken var blå ville det være en gutt og rosa en jente. Det syns jeg var en fin måte [emoji4]

Dessverre kan ikke jeg ha noe sånn fest for min familie. Mormor har gitt klar beskjed at hun ønsker ikke å vite hvilke kjønn det er [emoji13]

så kjedelig da :P vil dere vite det å holde det hemmelig da eller? :D

Vi er kommet til uke 18+3 på bursdagen min å tenkt å lag marsipankake med rosa el blå krem inni som vi spretter når gjestene kommer. OM vi får ul en av de dagen før bursdagen min å vi får til å se kjønn

Har ikke tenkt å gjøre en greie ut av det, vil bare vite det og ringe rundt og fortelle alle det [emoji4]

Finner nok på noe artig for kommende storesøsken . Men heller mer mot å ikke vite nå .

Hmm, det har jeg ikke tenkt på engang. Men gøy å lage en liten greie rundt det, spesielt for barnets søsken og besteforeldre. Så følger med på de ideene dere har [emoji4]

Det med kake og at alle ink en selv får vite det samtidig hørtes jo veldig gøy ut da [emoji3] Her tror jeg ikke vi skal vite hva det blir.

Jeg har også tenkt på å lage kake eller cupcakes med rosa/blå inni:happy: Helst for storesøstet sin delxsmile8

Back
Topp