Hvordan fortelle kjønn?

Nissemor

Forelsket i forumet
Desemberskattene 2014
Vi skal på ul i morgen å håper (i tillegg til å få beskjed om at alt er bra) å få vite kjønnet. Alle våre nærmeste vet at vi skal på ul i morgen, og alle lurer spent på hvordan det går :)
Hvordan fortalte dere hva dere skulle få?

❤️Venter et nissetroll i slutten av desember ❤️

Når vi skulle ha gutten vår, så la vi ut ultralyd bilde med navnet hans og forventet termin. Syns igrunn det var en grei måte å gjøre det på.

Når vi skulle ha gutten vår, så la vi ut ultralyd bilde med navnet hans og forventet termin. Syns igrunn det var en grei måte å gjøre det på.

Hadde vi bare hatt noen navn klare, så er jeg helt enig :) men har absolutt ikke tenkt på navn enda, heldigvis litt tid igjen

Vi hadde oppkalling på han første, siden pappa'n til mannen døde når han var ung så var det egentlig ikke noe å diskutere på den fronten. Er litt vanskeligere den gangen her.

Vi hadde oppkalling på han første, siden pappa'n til mannen døde når han var ung så var det egentlig ikke noe å diskutere på den fronten. Er litt vanskeligere den gangen her.
Da er det jo litt ekstra koselige fortelle det og da :) (hvis du forstår meg rett) hyggelig av dere å kalle opp sønnen deres etter bestefaren ❤️

Sist sendte vi ul bilde / la det ut. "Kommer en gutt til i juni.." ;)

Nå har jeg lyst til å holde kjønn hemmelig ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi har bare sagt det rett ut. Det var ingen som forventet at det skulle ligge en gutt her i magen, så overraskelsen ble like stor som om de skulle ha pakket opp noe blått eller lignende ;) Men her blir det ikke facebook offisielt før etter fødsel hvis jeg får viljen min.

Vurderer å lage cupcakes med rosa eller blå krem inni :P å samle folket å si at de finner det ut om de spiser en slik :) men blir sikkert ikke noe, klarer neppe å vente lenge med å bare bombe folk med smser.

Desember 2014

Bruker App

Vurderer å lage cupcakes med rosa eller blå krem inni :P å samle folket å si at de finner det ut om de spiser en slik :) men blir sikkert ikke noe, klarer neppe å vente lenge med å bare bombe folk med smser.

Desember 2014

Bruker App
Har tenkt på det samme selv, men er litt tiltak å gjøre det og skal ikke være lett! Blir nok bare å fortelle det som det er :-)

Svigermor var med på ultralyden så da fikk hun beskjed om at det var jente samtidig som oss :) Etterpå ringte jeg moren min (som er utenlands) og fortalte det. Et par dager etterpå skrev jeg det på Facebook.

Men jentungen delte jeg med de nærmeste at de trodde det ble jente. Denne gangen vet vi ikke (enda) hva det blir for på OUL hadde h*n ingen intensjoner om å vise oss. :p

Vi viste frem ul bilde med tingen hans på :p haha

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Vi bare delte med de nærmeste at det mest sannsynlig blir jente og alle andre fikk vite det samme dag siden alle begynte å snakke om det og da gikk det bare rundt :) men vi får se i morgen om det stemmer at det blir jente

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp