Hvordan fortelle familien om spiren?

Hva med å lage en kake med konditorfarge? Så når besteforeldrene skjærer i kaka, så er den enten rosa eller blå:) Må ha nok fyll på da, så man ikke ser fargen:)

Tenke å ta blide av gutten min med enn plakat med ul bilde og hvor det står jeg skal bli storebror :D en liten ... på vei. (evt kjønn på babyen vis vi vet det da :) ) å få han til å vise fram bilde på enn familie middag, pleier å ha det ca 1-2 ganger i måneden :)

Usikker på hvordan vi skal gjøre det denne gangen. Sist fikk mamma og stemora mi kort på morsdagen hvor det sto at gaven kom om x antall mnd. Første gangen tror jeg vi bare fortalte det. Haha, til pappa sa jeg at jeg hadde blitt smittet av omgangsyken, den som varer i 9 mnd :D
Har tenkt at mamma skal få vite det denne uka, men er usikker. Tenkte å vise henne der stellerommet tilfeldigvis skal være, men da må hun suse seg innom her en dag uten at barna er hjemme.
Svigers får muligens ikke vite noe før babyen er ute... Så kanskje via fb? :P Vi kommer sikkert ikke til å klare å holde det hemmelig for de så lenge, men det er drømmen min.

Svigers får muligens ikke vite noe før babyen er ute... Så kanskje via fb? :p Vi kommer sikkert ikke til å klare å holde det hemmelig for de så lenge, men det er drømmen min.

Uff da det hørtes ikke noe særlig ut.

Håper å kunne vente til uke 13

Back
Topp