Hvordan fortelle familien om graviditeten

Nøttelita

Gift med forumet
Julegavene 2019
Vårspirene 2021
Stjerneskuddene 2024
Skuddårsspirene 2024
Noen som skal fortelle det på en litt spesiell måte til familie/søsken? :) ❤️

Jeg er 12 uker og har vært på tul når vi skal feire 3-årsdagen til kommende storebror. Vurderer å kjøpe han en t-skjorte det står storebror på slik at alle de nærmeste får høre det samtidig :)

Vi kjøpte kopper med "Verdens beste bestemor/bestefar" til svigers. Var veldig moro å se reaksjonen når de pakka opp! :)
Til mamma fortalte jeg det bare i en forbipasserende setning, og det var egentlig også ganske artig :hilarious:

Til min mamma har jeg tenkt å ta med en liten blomst hvor jeg kan gjemme en smokk:ptil svigermor skal vi ordne med en vin flaske hvor det står bestemor april 2021 på:love7

Jeg aaaner ikke! Frister å vente til vi vet kjønn, hadde vært morro å lært mini å si "lillesøster" eller "lilllebror"som hun hadde gått rundt å sagt x antall ganger men tror det er litt for mye forlangt fra 1-åringen :hilarious:

Her blir det t skjorte på store søsken, så får. Vi see hvor lang tid det tar før noen oppdager det:hilarious:

Har kjøpt kopp med verdens beste mormor/morfar/onkel osv :shy: for familie som bor lenger unna, tenker jeg å sende bilde fra ul, og skrive for eksempel «Hei tante, gleder meg til å møte deg i april 2021» :happy:

Back
Topp