Hvordan fortelle det?

Imagine

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Har dere tenkt dere ut en måte å fortelle det på?

Sist gjorde vi mye ut av det - vi vant til og med en konkurranse pga den kreative måten her inne på babyverden. Røper det ikke enda, da flere vil finne ut hvem jeg er.

Denne gangen røpes det ikke før julaften, da er vi vel nærmere 15 uker. Planen i år er å lage den årlige kalenderen der vi gjør noe spesielt med junibildet. (Feks bilde av datteren vår med "jeg skal bli storesøster" genser) eller UL bilde. Morsomt å se hvem som tar den først, vi har familiene spredt så regner med det blir noen telefoner :) gleder meg veldig

Sist gjorde vi mye ut av det - vi vant til og med en konkurranse pga den kreative måten her inne på babyverden. Røper det ikke enda, da flere vil finne ut hvem jeg er.

Denne gangen røpes det ikke før julaften, da er vi vel nærmere 15 uker. Planen i år er å lage den årlige kalenderen der vi gjør noe spesielt med junibildet. (Feks bilde av datteren vår med "jeg skal bli storesøster" genser) eller UL bilde. Morsomt å se hvem som tar den først, vi har familiene spredt så regner med det blir noen telefoner :) gleder meg veldig
vi tenkte akkurat det samme :P

Jeg/vi har fortalt det til mamma og stefaren min, selvom det er tidlig. Men pga min sykdom så er det ikke så lett å skjule, ihvertfall ikke for de som kjenner meg godt ;)
Men siden jeg nettopp hadde vært på ferie i to uker tok jeg endel av feriebildene i et eget album på tlf, og etter ca 15 bilder la jeg ultralydbildet hvor jeg i tillegg hadde skrevet hei bestemor&bestefar. Tok faktisk et halvt minutt før hun skjønte noe ;) men da var galskapen løs, hun hoppa rundt på stuegulvet og hylte og skrek ;) litt over gjennomsnittet glad!
Lillesøstra mi, som fikk vite det først siden vi dro på ferie, fikk en snapchat av graviditetstesten og hvor jeg skreiv yey or ney før ferie?! ;) hun syns det var festlig ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde akkurat samme tanke, men droppa det i tilfelle noe skulle gå galt. Kjedelig med et sånt bilde i juni, dersom det aldri ble noe av... Kanskje bare vi som overanalyseret....

Den sjangsen tar jeg. Er nærmere 16 uker når de får den. Er også andremann, går det galt får jeg heller bytte ut kalenderne :-)

Back
Topp