Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Forrige gang sa vi det bare...
Men nå har vi bestilt t_shirt til dattra vår, men teksten, : jeg skal bli storesøster.. Tenkte vi skulle ta den på ho i uke 36, dagen før vi drar til tyrkia med mamma papp, søss og to barn...
Sviger far og hans kona bor et stykke ifra oss, så vi tenkte å reise inn til de en helg og ta med ultralyd bilder, skal på tidelig ultralyd i uke 36.. Har mistet en gang før, så jeg trenger den tryggheten å vite at ting er ok..
Vi har gjort det samme som dere Mi, vi fikk tskjorta i posten igår, så det blir vel en tur rundt til mine foreldre og svigers senere idag :-) Vi tar den på under en jakke, også sier vi at Leah må vise dem noe :-) Gleder meg til å se hvordan de reagerer :-)
Jenta vår har også t-shirt med teksen på Fremsiden: Hysj, ikke si det til noen.... Baksiden: Men jeg skal bli storesøster!
Foreldrene mine fikk vite det i går, og de lo så tårene trillet! Og svigers står for tur i dag!
Greit at foreldre får vite det tidlig slik at de kan hjelpe til, om det (gud forby) skulle skje noe og vi trenger b-vakt. Så tar vi søsken og venner etter hvert.
Men magen har allerede begynt vise litt (!!!) Så er litt i sjokktilstad ang. nettopp det!!!
Kjempe god ide hvis man har barn fra før :-) Noen som ikke har barn før som har planlagt hvordan nyheten skal fortelles?
I mitt tilfelle har foreldre og søsken mast i over ett år, vært veldig ivrig på å bli besteforeldre og tanter :) Så vi bestemte oss for å si det til søsken og foreldre, så vi kan kose oss med nyheten sammen med dem. Og dersom noe skal skje, har vi den støtten vi trenger. Så venter vi med venner og annen familie :)
Men tenker at når tiden er inne, og vi er trygge på å fortelle det til omverdenen. Skal vi også bruke t-shorte :) Evt. Når barnehagen til storesøster skal få vite det og annen slekt og nære venner :)
Kan lage slike klær selv på http://www.spreadshirt.no ;) Der finner man også kule trykk for å sette på klærne til gravide :) F.eks. "Jer er IKKE feit!! Jeg er GRAVID!" :) Kan jo være en god ide å komme med en sånn t-shorte for de som ikke har barn fra før de kan sende rundt :p Vis heller fram seg selv og en egen t-shorte ;)
Det ble en annerledes affære å fortelle det til lillesøster enn forventet. Plutselig sier hun: dere trenger kanske større plass, nå som dere har ei bolle i ovnen. Jeg ble helt satt ut. Hun sa hun egentlig tullet, men at jeg hadde en spesiell utstråling :-)
Vi gikk også for t-skjorte måten, eller var en tynn genser. Bestilte på http://www.lillemille.dk. Har fortalt det til mine foreldre på den måten, og skal bruke samme metode på svigers :)