Hvordan fortelle det til familien?

Marthe111

Flørter med forumet
Får besøk av svigermor om 14 dager å har lyst til å fortelle det på en litt morsom måte. :-) hvordan gjør dere det, noen med tips? Har ei frøken på 10 mnd fra før ;-)

Skal skaffe en "jeg skal bli storebror" body og bilder av ultralyd når besteforeldre får vite ;)

Får besøk av svigermor om 14 dager å har lyst til å fortelle det på en litt morsom måte. :-) hvordan gjør dere det, noen med tips? Har ei frøken på 10 mnd fra før ;-)

Vi skal få besøk av svigermor i februar en gang.. jeg har litt lyst å skaffe en body der det står "jeg skal bli storesøster" men er litt usikker da jeg vil vente litt med og fortelle det til storesøster slik at ventetiden hennes ikke blir så lang.. men er så usikker:p må nok litt i tenkeboksen;)

Får besøk av svigermor om 14 dager å har lyst til å fortelle det på en litt morsom måte. :) hvordan gjør dere det, noen med tips? Har ei frøken på 10 mnd fra før ;-)

Min svigermor er veldig god til å strikke. Så jeg skal kjøpe en gave med strikkeoppskrift på et fint hentesett av noe slag, garn, pinner og sånn "strikket til deg av farmor" lapp... Så får vi se om hun skjønner noe når hun åpner gaven da ;) Vi har ingen fra før.. (tenkte vel å gjøre det samme til min egen mor om jeg klarer å holde det hemmelig for henne like lenge)

Hjelpes, hvordan klarer dere å være så kreative midt i kvalme og alt? Jeg bare liret det av meg mens jeg lå under et teppe på sofaen og hakket tenner, jeg:p Mamma grein og den kommende storesøsteren skjønte ingenting (2år). Så gikk de ut og akte, så den vordende skulle få litt ro. Jadda, forskjell på folk:D

Jeg har kjøpt tusjer til å tegne på kopper, det blir til kommende tante, hun er nok den som kommer til å bli aller mest glad da hun har ventet på dette siden hun selv fikk barn. På koppen har jeg skrevet: Verdens beste tante.

jeg er ikke noe kreativ men det finnes noen finne filmer på youtube om det. Det er en som heter noe som 10 best ways to announce pregnancy eller noe slik :)

Jeg har funnet noen fine kopper med verdens beste bestemor, tante, bestefar osv på. :D Tenkte å kjøpe sånne, pakke inn og kanskje legge et ul bilde oppi koppen. ;)

Vi lagde ordneseddel, Avsender:storken.
Leverandør: meg selvfølgelig. Leveringsadresse: Ringerike sykehus.

Også skrev vi artikkelnr, termindato.
Produktnavn: barnebarn.
Type: gutt/jente.
Vekt: ca 3000g. Leveringsdato:termin også obs obs kan avvike :)
Hehe tok litt tid før den vordende bestemoren skjønte det :)

Vi brukte mannens sin firmalogo og dens oppsett så såg veldig bra ut :p

Vi lagde ordneseddel, Avsender:storken.
Leverandør: meg selvfølgelig. Leveringsadresse: Ringerike sykehus.

Også skrev vi artikkelnr, termindato.
Produktnavn: barnebarn.
Type: gutt/jente.
Vekt: ca 3000g. Leveringsdato:termin også obs obs kan avvike :)
Hehe tok litt tid før den vordende bestemoren skjønte det :)

Vi brukte mannens sin firmalogo og dens oppsett så såg veldig bra ut :p

Hey! Den var genial:-) kreativt;-)

Så koselige å høre måten dere forteller, dette er mitt tredje svangerskap så tenker bare å holde skjult lengre og si jeg er gravid og 12 uker. Det blir overraskende for dem da de har visst siden jeg var 5 uker begge gangene.

Back
Topp