Hvordan fortelle det til familie og venner?

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Mange tråder fra meg i dag, visst Hvordan har dere tenkt å fortelle om nyheten til familie og venner? Hadde vært gøy å finne en fin/annerledes måte å fortelle det på ..

Til foreldre og svigers sa vi at vi har ordna med presang til den runde dagen (begge bestefedrene fyller rund dag rundt termin).

I dag skal vi avsløre til søstra mi. Vi skal ut i skogen sammen, og han var ute i går og hengte opp en konvolutt på et tre langs ruta. I den er ligger annonseringen.

Vi har fortalt det til svigers. :) Vi prøvde å samle svigerforeldre og min mann sin bror, og før vi fikk samlet alle tre så hadde svigermor gjettet det. Hehe. Og når hun skjønte at hun hadde rett så begynte hun å gråte. SÅ glad! Det er veldig koselig :)

Er litt clueless enda der gitt :) Sist graviditet skrev vi en slags stillingsannonse til mamma og pappa, mens sambo fortalte det selv til sine foreldre. Vi fortalte det i uke 5-6 sist, men denne gangen skal vi prøve å holde hemmeligheten for oss selv litt til :) Her lyst til å finne på noe gøy denne gangen, men aaaner ikke hva, så jeg tror jeg skal følge med litt her :P

Hvor får dere kjøpr de genserne / t-skjortene?

Jeg har sagt det til min nærmeste familie. De visste at vi prøvde, så da ble det vanskelig å skjule. Skal holde igjen når det gjelder andre. Svigermor får nok vite det når vi skal besøke henne på onsdag. :)

Tosola

Kommer bare til å si det helt vanlig :p sist gang hadde vi på sønnen vår en t skjorte der det stod jeg skal bli storebror når vi var på middag hos foreldrene mine. De trodde han hadde arvet genseren... Haha så det var ikke vellykket :p

Venter litt med å fortelle enda, vurderer å annonsere på julekort.

Sist tok vi imot svigermor på brygga på hytta, og serverte champagne istedenfor ankerdram.

Til svigerfar ble det en enkel tlf. da de var på ferie når vi kunngjorde det.

Til mamma og pappa tok jeg med et strikkemønster på en babydrakt og spurte om mamma kunne strikke den.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Me første så kopierte vi ul-bilde å kjøpt bittesmå sokka i rosa å gav t besteforeldran, resten fikk vit det via jungeltelegrafen, med 2 mainn så fekk Viktoria en body der det sto æ ska bli storesøster på å med 3 mann så fekk besteforeldran ul bilde igjæn :) Neste gang ska vi itj si nåkka før det vises ;)

Back
Topp