Hvordan fortelle det til de rundt?

Halaine89

Blir kjent med forumet
Jeg gleder meg MASSE til å runde 12 uker og kunne fortelle det til hele familien, samt alle vennene rundt oss :) Jeg har vært inne på spreadshirt.no og laget ei t-skjorte som minste gullet skal ha på seg. 

Videre har jeg tenkt å ha kamerat klart, mens jeg ber mamma/pappa/den vi skal fortelle det til - å ta av henne genseren vi har bevisst hatt på henne... 

Og i det de leser det som står på t-skjorten skal jeg knipse et lite minne for livet! Skal bli så artig å ha senere, ansiktsuttrykket akkurat i det de får vite - så sant de blir glad da, noe jeg regner med folk rundt oss blir ;)

Har du lagt noen planer for hvordan du skal fortelle det til de rundt dere?

så fin måte og gjøre det på:) jeg/ vi har ikke tenkt på åssen vi skal fortelle det enda.Men vi finner vel tidsnok ut av det håper jeg :)

Så flott t-skjorte!
Vi ha lignende planer, men hadde ikke tenkt på kamera, kjempegod ide :D

Hva betalte du for den skjorta?

Vi har også vært inne på samme siden!  emoticon

Jeg er 12 uker dagen før Johannes fyller 1 år, så vi tenkte å bestille denne bodyen(selvfølgelig designet selv) og gi ham den i bursdagspresang og sørge for at alle er der når den blir åpnet.  emoticon

Har ikke tenkt det ut enda.. Men blir spennende å se om det kommer noen tips her! ;)

Betalte 200 kr for t-skjorten inkludert frakt :) 

For en kjempe fin body GravideMeg! Skal bli artig å høre om disse planen går som man vil :p Vi får komme med en liten oppdatering etter at planene er gjennomført :D

Haha så bra! emoticon
Her blir vi å holde det hemmlig mest mulig, kanskje skrive på facebook (familien voksereller noe sånt) når jeg er halveis eller senere om det ikke vises noe spesielt, har bakovervent livmor så man såg ikke før jeg var 28uker på vei at jeg var gravid hehe emoticon

Jeg skal skrive "Jeg skal bli storesøster" Med barnlig skrift og med en strektegninger av to barn som holder hverandre i hendene, på en body som vesla skal ha på en gang vi skal på middag hos besteforeldrene eller noe sånt :)

*Secret* skrev:
Jeg skal skrive "Jeg skal bli storesøster" Med barnlig skrift og med en strektegninger av to barn som holder hverandre i hendene, på en body som vesla skal ha på en gang vi skal på middag hos besteforeldrene eller noe sånt :)

så utrolig søtt :)

Hehe!! Sånn gjorde vi det sist vi også, veldig gøy!! Denne gangen, tja.. Kan vel ha på minsta den samme skjorta da - vi får se;-)

Halaine89 skrev:
Betalte 200 kr for t-skjorten inkludert frakt :) 

For en kjempe fin body GravideMeg! Skal bli artig å høre om disse planen går som man vil :p Vi får komme med en liten oppdatering etter at planene er gjennomført :D

Ja, det må vi gjøre, vettu! emoticon

sis ventet jeg til etter ultralyd uke 19, mn klarer ikke å holde så lenge på d denne gangen, har faktisk tenkt å gjøre akkurat d samme, har også bestilt den tskjorta for noen dager siden, bare at det står "jeg skl bli storebror" ;)

Back
Topp