Hvordan fortelle Besteforeldre?

Mekanikerfrue

Glad i forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2020
Min kjære pappa bor langt unna, og vil gjerne fortelle om babyen på en litt gøy måte. Det er sånn 8 timer i bil dit og syns det er slemt lenge å vente til påsken da vi skal dit :)

Noen tips? Min bror kommer fra Vestlandet på torsdag så skulle gjerne fortalt pappa dette før de drar hjem da de nærmest er naboer :)
 
Du kan ikke sende han en bestefarkopp, med et brev fra den lille oppi? ❤️
 
Facetime er alltids en fin erstatning for telefon hvis det er fysisk vanskelig å treffes :)
 
Sniker fra Oktober :Heartred Mine kommer heldigvis fra Vestlandet nå til helgen. Da er vi 8+0. De får seg en fin overraskelse innpakket i silkepapir etter 8 timer i bil :love7
 
Min kjære pappa bor langt unna, og vil gjerne fortelle om babyen på en litt gøy måte. Det er sånn 8 timer i bil dit og syns det er slemt lenge å vente til påsken da vi skal dit :)

Noen tips? Min bror kommer fra Vestlandet på torsdag så skulle gjerne fortalt pappa dette før de drar hjem da de nærmest er naboer :)

Send et brev i posten med en stillingsannonse der dere søker etter en bestefar. Hvis han er typen som kan like det! Gjorde det til min søster og hun blei sååå sjokkert og glad :D
 
Send et brev i posten med en stillingsannonse der dere søker etter en bestefar. Hvis han er typen som kan like det! Gjorde det til min søster og hun blei sååå sjokkert og glad :D
Det går ann :)
Skal prøve å holde det skjult for brodern når han er her. For vil vente med å si noe til 4 mars og tul egentlig. Men dette blir dems barnebarn nr 17 o_O:):Heartbigred
Hans avkom har nå 10 unger og min stemors har 6 unger. Så vi er en stor gjeng :Heartbigred
 
Hvordan endte du opp med å fortelle det?

Har stusset litt selv på hvordan nyheten skulle deles, nå som vi har passert uke 12 og har hørt hjertelyd❤️
Heller foreløpig mot å dele det i påska ved å legge ultralydbilder og muligens en body i et påskeegg. Meeen da må jeg vente helt til påske...:bag:
 
De fikk UL bildet og teksten
«Årets bursdagsgave fra oss. Kan ikke love levering på eksakt dato men ila mnden»

siden de begge har bursdag 4 og 15 september :Heartbigred De ble så glade!

Besteforeldrene som bor her fikk ett kort hvor det sto til Mommo og Bæbbe /Bestemor og Bestefar, som jenta vår på 4 år gav. De trodde det var fra henne men inni sto det fra knøttet og en positiv strimmeltest jeg hadde tapet inn så den var «trygg» mtp urin :) :)
 
De fikk UL bildet og teksten
«Årets bursdagsgave fra oss. Kan ikke love levering på eksakt dato men ila mnden»

siden de begge har bursdag 4 og 15 september :Heartbigred De ble så glade!

Besteforeldrene som bor her fikk ett kort hvor det sto til Mommo og Bæbbe /Bestemor og Bestefar, som jenta vår på 4 år gav. De trodde det var fra henne men inni sto det fra knøttet og en positiv strimmeltest jeg hadde tapet inn så den var «trygg» mtp urin :) :)
Nååh :love017 Så herlig da❤️
Synes sånne kreative måter å fortelle på er så gøy!
Den med bursdagsgaven var aldeles nydelig❤️
 
her har vi kjøpt hver sitt påskeegg til de kommende besteforeldrene, som det blir lagt en hver sin bestefar/bestemor kopp oppi ❤️ siden vi skal fortelle i påska så blir det midt i blinken ❤️
 
Så koselig tråd :Heartpink

Vi la litt mer i det de første gangene, spesielt med nr 1. Men nå med nr 5 (5 ganske tette) sendte vi bare en snap med en filmsnutt fra ultralyd med teksten "ops...we did it again:Heartpink:hilarious:"
 
Back
Topp