Hvordan fortelle besteforeldre

AlleGodeTingErFem

Elsker forumet
Novemberbarna 2021
Maisløyfene 2024
Noen som har noen artige måter å fortelle besteforeldre på at de skal få et til barnebarn? Vi ble ikke ta bilde med body fordi det tar 3-4 uker før vi får bildene, så tar det 2-3 uker å få de fremkalt. Så da ville vi vært 16 uker på vei.

Det blir ikke tekst på barnas klær og lignende eller kopper med «bestemor». Men ønsker noe kreativt.

Med nr 1 fikk mamma og svigermor strikkeoppskriftbok med et brev fra baby inni på en oppskrift som sa «denne kommer jeg til å trenge når jeg kommer i januar».

Med nr to latet vi som om vi skulle ta familiebilde (men vi filmet) og idet vi «skulle ta bilde» så ropte mannen min « (navnet mitt) er gravid» istedet for «smil».

Veldig morsomme måter å gjøre det på begge to syns vi :Heartred

Vi skal vente til julaften, vi bor et stykke unna så det håper jeg vi får til! Da skal de få julestrømpe :Heartred julestrømpe med julegodt og et rim jeg har skrevet,vel og merke:)

Noen som har noen artige måter å fortelle besteforeldre på at de skal få et til barnebarn? Vi ble ikke ta bilde med body fordi det tar 3-4 uker før vi får bildene, så tar det 2-3 uker å få de fremkalt. Så da ville vi vært 16 uker på vei.

Det blir ikke tekst på barnas klær og lignende eller kopper med «bestemor». Men ønsker noe kreativt.

Har du sjekka om du har cewe butikk i nærheten? Der kan du koble til tlf og skrive ut bilder selv fra mobilen! Gjorde det når vi annonserte det til besteforeldre første gang ❤️

Sønnen vår på 3,5år fortalt min mor på FaceTime i ettermiddag at «mamma har baby i magen». Nei det trudde hun ikke noe på. Håper ikke han følte seg mistrodd :sorry:

Jeg laget en vinetikett med tekst på fransk, kjøpte en flaske vin jeg vet de liker og byttet etiketten. Nederst sto navnene våre og 2024, så de skjønte det var noe muffens. De måtte selvfølgelig oversette teksten med Google translate, men det var veldig morsomt :laughing002

Back
Topp