Hvordan fortalte ?

Tina pusen

Gift med forumet
Ja, hvordan fortalte du det til din bedre halvdel, at du har en spire i maven? :D

Selv, så Kjøpte jeg inn et par bitte små sokker, så kjøpte jeg et hjerte sjokolade hvor det sto gratulerer, åsså visste jeg ikke hvordan han kom til å reagere, så jeg kjøpte en ølflaske til han, som jeg da klistra på merker av babyvogn, å storken osv osv.

Han ble kjempe gla å sås roper han ut. DU LURTE MEG DUUUUUUU..
Altså, han hadde spurt meg på melding om jeg var det, å da hadde jeg sagt nei, osv osv.

Hi hi.. Men joda, jeg var det :P

Jeg tok bilde av testene og sendte til ham å skrev "gratuler du ska bli pappa igjæn. :) " Så enkelt ble det gjort her. :p

Tok med testen inn til kontoret hans (har hjemmekontor) og bare gav den til han! Vi har jo prøvd i noen måneder nå, så var jo ikke et sjokk for han da ;)

Pizzi skrev:
Jeg tok bilde av testene og sendte til ham å skrev "gratuler du ska bli pappa igjæn. :) " Så enkelt ble det gjort her. :p

Å såppas ja.

Ble fortalt på en skikklelig dårlig måte sist. Så ville gjøre det koselig denne gangen...

Slang testen på borden og spurte hva f vi skulle gjøre nå.. Haha..Vi hadde krangla tidligere på dagen så jeg var sinna... Synd egentlig, for dette blir vell siste gang :/

Alvetussa skrev:
Slang testen på borden og spurte hva f vi skulle gjøre nå.. Haha..Vi hadde krangla tidligere på dagen så jeg var sinna... Synd egentlig, for dette blir vell siste gang :/

Huff da..
Det er ikke noe god timing da :/

Jeg husker jeg sendte sms til gubben på dagen "Er du gla i meg i dag kjære?"
Fikk som svar : hehe ja, hva vil du ha nå?
Heheheh hvorfor tror mannfolk at vi alltid vil ha noe :P heheh Måtte jo sjekke om han var i godt humør :P

Jg tok testen, kasta opp, ga testen til mannen han ble glad, jg gikk inn på do å kasta opp igjen. :)) Jg er kvalm allerede. Vi har brukt prevansjon mn ble gravide så det var veldig overraskende. Hadde jo tenkt på nr 2 så det er jo i lykkelige omstendigheter, men føler litt at jeg akkurat har kommet meg etter nr1. Kjøpte meg første normale bh for en mnd siden liksom, så nå er det pån igjen he he he. 

frø2013 skrev:
Jg tok testen, kasta opp, ga testen til mannen han ble glad, jg gikk inn på do å kasta opp igjen. :)) Jg er kvalm allerede. Vi har brukt prevansjon mn ble gravide så det var veldig overraskende. Hadde jo tenkt på nr 2 så det er jo i lykkelige omstendigheter, men føler litt at jeg akkurat har kommet meg etter nr1. Kjøpte meg første normale bh for en mnd siden liksom, så nå er det pån igjen he he he. 

Hehe, det er såpass ja. Ja jeg har jo begynt å trene osv, virkelig en kamp for all baby vekta :P å nå skal jeg få det igjen,.

Men kanskje like greit, så kan jeg jobbe alt av meg når jeg er ferdig.
Vil bare ha 2 barn jeg, fornøyd med det :D

Fant ut at jeg var gravid på jobbreise, og hadde egentlig tenkt til å fortelle det når jeg kom hjem. Jeg ringte for å si hei, og han var overstressa på jobb. Han sa det var godt vi bare hadde to barn egentlig, for tre barn hadde blitt alt for mye når jeg var på reise.... Da måtte jeg fortelle at han ville nok bli mere stressa, for det kom til å bli 3 barn han måtte passe på. Og så lo jeg litt. *ond*

Viste testen med en gang jeg så den var positiv selv :) Synes det var kjempekoselig jeg! Ville jo at han skulle vite det med en gang, sammen med meg :)

Jeg var på hyttetur uten dekning, men vi kan sende en melding hvis vi er heldig, så sendte bare en melding der det sto: du ska vist bli pappa igjen.. :)? Dt er ikke planlagt og er dårlig timing, men han tok det kjempe fint:)

Vi har jo prøvd ganske lenge på nr 2, så han sto utenfor do døra og trippa når jeg skulle teste ;P Så det ble bare til at jeg kom ut med et stort glis og da skjønte han det.

Forrige gang gikk jeg ut i stua med testen og sa: hvordan tror du det gikk?? Han bare smilte fra øre til øre :-D

Hihi, er s¨artig at det er såå mange forskjellige måter å gjøre det på.

Morro å lese om andres historie :D

Jeg kjøpte en boddy og printa på et trykk der det sto: 

Hei Pappa! 
Jeg er bare fire uker, men gleder meg max til å møte deg!

Gjorde det samme til besteforeldre og søsken som skal bli onkler og tanter :) Er å anbefale!

Hei Pappa! 

Gjorde det samme til besteforeldre og søsken som skal bli onkler og tanter :) Er å anbefale!

Pizzi skrev:

samma her :P hehe

Milla<3 skrev:

Hei Pappa! 

Aww, så koselig :D

Vi har prøvd ganske lenge, så det var jo ikke noen overraskelse her :P Jeg hadde tatt strimmeltester med så svake streker at jeg ikke trodde på det. Tok en digital og turte ikke lese den av. Mannen leste av, så helt alvorlig ut og gav meg testen. Var HELT sikker på at den ble negativ, men neida

Gav testen til minstemann i huset - som ikke aner hva det er. Sa han måtte gå og gi den til faren (var ingen andre våkne).
Stod selv i døra og lurte for å se reaksjonen - den var noe snål.

Men en fra eller til går vel for arbeidsmengden og mamma/pappahjertene våre har absolutt plass til en til!

Back
Topp