Hvordan fortalte du...

mrria

August 2012 <3 August 2014 <3
...pappaen er du er gravid? :D

Slik gjorde jeg det denne gang:
Gravid.jpg

Han hadde vært på jobb på rigg i to uker, og jeg fikk positiv test dagen før han skulle hjem.
Så den dagen han kom hjem ba jeg han hente noe i skuffen til Nora, og da fant han dette :D

Han ble overrasket og glad (heldigvis) :)

Hehe så søtt!
Her gikk min Nora inn til pappaen sin med testen i hånda så han fikk den :)

Her visste han at jeg skulle teste. Bare viste han testen og sa "vi gidder ikke snakke om det her, for testen er sikkert feil".. Etter 2 dager så ba han meg ta en test til, og den var fortsatt positiv, så da lurte han på om vi kunne snakke om det da :P Han ble veldig glad da, begynte å gråte tilogmed :D

Jeg tok en test uten at han visste det, tok bilde av testen og sendte det. Han var å skulle spise middag med en kompis.. Var plutselig ikke så sulten :p

Hadde planlagt å legge i julekalenderen, men klarte ikke vente ;) Sa i bilen på vei til jobb at jeg hadde fått to streker..

jeg la den i julekalanderen til typen ;)

Viste testen hehe, kjedelig men men :)

Viste ham bare testen. Var ikke helt planlagt, så vi ble litt tatt på senga begge to egentlig:p men vi gleder oss masse da:)

Jeg tenkte jeg skulle ta bilde av testen å sende den på snapchat :p han skule bare få et glimt av den, 2 sec eller noe. men nå er han tlf fri, så jeg må finne en annen måte å avsløre det på. Kanskje mini skal få gi den til han, syns det var en god ide :)

Han er like mye del i dette så jeg fortalte han selvfølgelig at jeg skulle teste å han stod å trippa utenfor frisøren å ventet spent så var de han som først fekk se etter en strek :-)

Pingle-meg sendte en melding ;)

Første gang tvang faktisk mamma meg inn på do for å ta en test, den var så positiv som det bare gikk ant å få en test, barnefar trodde den var negativ helt til jeg gikk bort til ham, gråtende og sa at han skulle bli pappa... han gråt i flere dager etterpå.
Nå andre gangen tok jeg testen på et senterdo, akkurat samme skjedde nå... testen viste positiv bare få sekunder etter jeg hadde tissa på den, gikk ut av doen og bort til mitt første barn og far med testen, jeg skalv over hele meg og sa at vi skulle bli foreldre igjen. Han trodde ikke på meg helt til jeg flekka opp testen og pakken testen lå i og han så det at to streker betyr gravid. Da begynte han å gråte... igjen! Jeg kjente det på kroppen min at jeg var gravid, så jeg trengte nesten ikke ta en test. Nå blir bryllupet vårt usatt, men det er bare positivt :-D

Jeg tok testen på morgenen. Han visste jeg skulle ta den, men han var på jobb! Sendte melding der det sto "positiv...". Han ble glad, men må nok innrømme st jeg savner litt støtte fra ham. Konfronterte ham med det igår, og da beklaget han veldig. Han sa at det var veldig uvirkelig enda, og at det ble travelt... Vi holder på å pusse opp et gammelt hus, og han har fått ny lederstilling. Så er veldig travelt!:-(

Back
Topp