M
Moderator Amalie
Guest
Eller har du kanskje ikke fortalt det ennå?
Dersom du har fortalt det til sjefen - hva sa h*n?
Dersom du har fortalt det til sjefen - hva sa h*n?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Venter til vi er ferdig med den medisinske undersøkelsen først.Nå har det seg slik at ikke alle velger når de kan bli gravid. Så akkurat det er bare feil av din sjef å si.Har ikke fortalt det enda. Gruer meg da jeg ikke har fast stilling ennå. Vurderer å vente med å si noe til slutten av juni, da har vi sannsynligvis åapirene i orden og fast stilling. De tre forrige som hadde stillingen jeg har nå, har vært gravid når de begynte eller blitt gravid kort tid etter [emoji85]
Snakket for noen uker siden med sjefen for avdelingen jeg jobber på, hun mente at man burde jobbe minimum 1 år før man velger å bli gravid, da det er mye å sette seg inn i.
Jeg har kun jobbet siden februar [emoji85]
Fikk beskjed i dag om at de ikke kan gi meg fast ansettelse grunnet økonomi [emoji21] får midlertidig ansettelse ut året. Passer veldig dårlig!Nå har det seg slik at ikke alle velger når de kan bli gravid. Så akkurat det er bare feil av din sjef å si.
Men skjønner godt at du gruer det litt til å slippe nyheten.
Jeg gjør det samme. Men jeg har jobbet her i 5 år. Men akkurat kommet meg tilbake etter langtids sykemelding![]()