M
Moderator Tone
Guest
Hvordan fortalte du det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig med en sånn reaksjon! Da jeg viste den positive testen var reaksjonen jeg fikk: «Ja, se der ja. Men nå må ikke du ta gleden på forskudd som sist da.» Hadde en spontanabort i mars, så samboeren min slipper ikke jubelen løs før all rimelig risiko er borte..Kremt, sendte han bilde av testen[emoji23] og det verste va at jeg satt i evigheter å venta på svar, til slutt ringte jeg han, men han hadde ikke tid til å prate. Jeg var helt sikker på han var sur, og hadde ombestemt seg om hele baby greia Når han endelig var ferdig å laste bil og klar til å kjøre så ringte han. Jeg satt helt stille å ville høre hva han hadde å si, men det viste seg han hadde opna bilde men ikke hatt tid til å se på det, så når han spurte hva som var på bilde svarte jeg bare at det var en positiv test, å den gleden jeg hørte i stemmen hans kommer jeg aldri til å glemme[emoji7] dagen etter kom han hjem fra jobb, kom løpene inn å plukka meg opp fra golvet å holdt rundt meg leeeenge[emoji4]
Melding med bilde av testen, det var uplanlagt og jeg er førstegangs, fikk sånn sjokk jeg ante ikke hva jeg skulle gjøre av meg. Han visste testen skulle taes, og ble glad så han kunne heldigvis trøste meg gjennom sjokket.