hvordan fortalte du det til partner?

~Caritatem~

Elsker forumet
MayDay2021
Jeg var oppe og tok test(er) mens mannen fortsatt sov. så listet meg tilbake i sengen med de positive testene og vekket han med; babydady, nå er det på tide å våkne, og stappa testene helt opp i ansiktet på han :laughing002 aldri før har han våknet så fort :laughing002

Jeg tok bilde av sønnen vår og skrev på bilde; blir en flott storebror dette ;)

Jeg sa til mannen kvelden før at vi måtte nok stoppe innom et apotek før vi tok bobilen videre til hytta i morgen for jeg trenger en test. Jaja sa han, *mente jeg bare innbilte meg ting* gikk inn, kjøpte to tester. Han gikk på matbutikken,jeg til bobilen, inn på badet, tok den første, skikkelig positiv, han kom inn i bobilen, "GI MEG EN SAKS ELLER NO" hyler jeg når jeg panisk ikke får opp digitale til ClearBlue, får saks, dypper ClearBlue og venter i spenning, han på andre sida av døra" ......hvordan går det der inne?" åpner ene døra lener meg med halve ansiktet ut, "I think I'm pregnant..." :hilarious:

Våkna før sambuar og tok to testar sidan eg ikkje heilt trudde på den første, for den var jo såååå svak. Lot dei ligge lett synleg ved sidan av vasken og sa ingenting når sambuar omsider sto opp.
Hører plutseleg frå badet "kvifor ligg dei her?"
"Nei, kvifor trur du? Har du studert dei?"
"Eeh, ja...?"
Etter litt kom han ut og meinte jo at strekane var litt vel svake. Så det betydde vel ikkje så mykje det då, er nemleg det han har lært når det kjem til el testane. "Strek er strek, uansett kor svak den er, når det er ein graviditetstest" :hilarious:

Han vart veldig glad og smiler når han ser at strekane blir sterkare og sterkare for kvar gong eg testar :p

Sendte mld med bilde av monitoren der det sto "GRAVID", og til bildet skrev jeg el papi:hilarious::Heartred Vår bebis nr 5:Heartred

Sendte bildet av testen på melding siden pappaen var på jobb ☺️

Testet meg før jobb siden jeg visste om en situasjon på jobb hvor gravide skal holde seg unna. Måtte ta tre tester da jeg ikke trodde på de, siden de var negative tidligere i uken.:oops: Ville ikke fortelle han det mens toåringen sprang rundt bena våre på en stressende morgen, så holdt tett hele dagen og helt til lille var lagt. Pakken inn testen og gav han den "i gave", han ble så glad :love7

Sendte han bildet av den :) Ikke så kreativt men følte bare det måtte ut med en gang :P

Jeg sto opp tidlig , tok en strimmel og en digital , bare for å være på den sikre siden , sprang inn på rommet , skrudde på lyset , og roper .. se!!! Vi har baby i magen , ser du det !!!?? :laughing025 Det gjorde han ikke da han ble blenda av lyset :laughing002 så tok den på andre siden så han skulle få se , han bare smilte :Heartbigred:joyful:

Jeg hylte og sendte de andre ungene opp på loftet før jeg slo til han (sånn halvhjertet) og så begynte jeg å le og gråte samtidig :p Jeg trodde ikke den testen skulle være positiv:wideyed:

Det var ganske seint på kvelden, Han sendte meg melding og lurte på hvor jeg var.. Svarte at jeg var på butikken for å kjøpe graviditetstest... Han ringte meg, så sa jeg at jeg hadde tatt to tester, men de var så svak at jeg trodde det var den berømte skyggestreken....

Butikken var selvfølgelig tom for tester den kvelden...

Han sto opp tidlig neste morgen og kjørte på apoteket, kastet 3 tester til meg og sa "piss i vei"

Etterhvert tok jeg på cb+, den var klart posetiv for meg... Han klarte ikke å se det, og ba meg om å ta den med ukesindikator, jeg testa med den og ga den til han imens timeglasset gikk på testen...

Etter noen minutter sier han "ja.. Du er gravid"
Og går sin veg ‍♀️

Sendte han bare ei melding med bilde av testen og sa at det hadde klaffet igjen :hilarious: Han hadde hatt trua hele tia så han var visst ikke overraska i det hele tatt! Jeg derimot...

Siden partneren min er på jobb i utlandet og skal være borte til det nærmer seg termin måtte jeg fortelle det på telefon. Ganske så nervepirrende siden dette ikke var planlagt i det hele tatt! Han tok det heldigvis som en positiv overraskelse, og er enig med meg i at dette blir fint hvis alt går bra <3

Her ga jeg ettåringen vår testen, og sa han måtte gi den til pappa. Det gjorde han jo så klart ikke :shy: Han syns jo det var kjempe gøy leke og få. Så jeg måtte spørre samboer hva det var mini hadde fått tak i :p Han var lenge sikker på at jeg hadde fått en venninne av meg som er gravid til og ta testen.

Tok en test hjemme mens samboeren var på jobb. Klarte ikke dy meg og sendte en melding hvor jeg skrev « har noe helt sykt å fortelle deg etter jobb» . Ikke veldig overraskende at han ikke klarte å vente til han kom hjem når jeg fremstilte det sånn:nailbiting:
Endte med at jeg ringte til han mens han var på jobb:love017

Tok test hjemme som var svak positiv, dro på apoteket å kjøte en tidligtest og en digital som slo ut positiv :D så dro jeg å kjøpte body og siklesmekke som jeg pakket inn med testene og dro på jobb til han med :Heartred

Vi hadde egentlig ikke tenkt til å teste før 12dpo, men når jeg var 9dpo klarte jeg ikke å holde meg lengre. Sneik meg ned tidlig på morgenen og der kom det en strek nesten med en gang. Jeg skreik opp til mannen "SE SE!!!". Vi hadde aldri trodd det skulle gå så fort da jeg har PCO og veldig sjeldent eggløsning.

Jeg var på badet og testet (han visste det), mens han spiste frokost med datteren vår. Fra badet kan jeg se ut på spisebordet gjennom gangen og stua, og jeg viste han et + tegn med fingrene. Han holdt på å dette av stolen (vi har prøvd siden mai 2019), men måtte prøve å være så normal som mulig overfor datteren vår :D

Hadde kjøpt en tynn ulldress i str 50, pakka den inn ilag med to positive graviditetstestet (en digital og en vanlig). Så fekk han pakken når han kom heim fra jobb. Han blei kjempe overraska for han visste ikkje eg skulle teste eller noke. ☺️

Jeg kom ut av badet med en positiv eggløsningstest dagen etter forventet mens. Han var på vei til å legge sønnen vår på rommet rett over badet. Jeg så på sønnen vår å sa mamma har kanskje en baby i magen.

Back
Topp