Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
.. til barnefaren at dere var gravid?
kanskje det har vært en tråd her om det før, men altfor mye å lete igjennom, siden jeg joina dere i dag
jeg skal fortelle det til mannen min når han kommer hjem fra jobb i morgen, men veit ikke hvordan ennå
Jeg bare viste han den. Vi har prøvd så lenge og trodde ikke det skulle skje. Så det ble mye tårer og hulking! Hadde planer om at hvis jeg en dag testet positivt så skulle jeg fortelle han det på en litt mer spesielt. Men var så i sjokk at jeg bare måtte vise han den med engang.
Skulle egentlig vente til dagen etter med å ta den,siden jeg tok den på kvelde.. Men klarte ikke vente
Og ropte på han mens jeg var på do OG han kom inn etterpå.. Skal sies den ble positiv med en gang,men vi turte ikke tro på det før jeg tok pos test neste morgen også
Første testene var strimmeltester og de var så svake at jeg måtte få sambo til å synse med meg om det var en strek der eller ikke.. Hehe.. Vi ble egentlig ikke helt sikre så dagen etter sendte jeg han på apoteket for en digital CB og tok den når jeg kom hjem fra Jobb. Da venta vi selskap om en halvtime for jenta mi skulle feire bursdag så jeg sprang opp og viste han testen hvor det lyste gravid klarte ikke helt å være helt tilstede under selskapet kan man si ;-)