Hvordan fortalte dere PAPPA'N?

youngatheart

Flørter med forumet
Hei dere,
lurer på om dere gjorde noe spesielt, dere som har kjærester eller samboere, da dere fant ut at dere var gravide?

Jeg har tatt en positiv test i dag og vi har vært klar for å bli gravide en stund. Jeg vil gjerne "overraske" han :)

Hehe, når jeg fortalte det var det verken "romantisk" eller planlagt. Tok en test om morgenen fordi jeg var "seint ute". Samboern min er ikke akkurat noen morgenfugl, så han lå fortsatt i sengen og sov. La fra meg den positive testen på bordet og gikk inn til han og sa: "du må stå opp og gå å se på bordet". "Hæ?", svarte han.."hvorfor det?"..."Bare gjør det" sa jeg.

Måtte dra litt på smilebåndet når han stod med testen i hånden, trøtt og fæl med utsagnet:"Jammen, det er jo to streker her" [;)]

"Ja, er nok gravid"..svarte jeg.

Heldigvis er vi begge glade for det, og gleder oss veldig til å bli foreldre[:D]

Gratulerer med positiv test [:D]

Jeg klarte ikke vente til jeg så han jeg, så jeg ringte og fortalte det over telefon.
Som jeg har fortalt før her inne, så hadde jeg IKM lørdag, men da testet jeg negativt. Var innmari kvalm både søndag og mandag, og måtte ta en ny test på tirsdag - da var den positiv. Klart som sagt ikke vente til ettermiddagen med å fortelle det, så jeg ringte han på jobb tidlig, og han ble litt overrasket - men veldig glad da [:D]

Vi testa sammen for å si det sånn!
Så han har vært med hele veien på alt som har skjedd!

Kanskje du kan kjøpe han et kort og skrive "til pappa" i?!
Bruk fantasien[;)]

han så den veeeldig svakt positive testen min på torsdag, men vi var enige om å teste igjen på fredag. Han lå og sov ennå (var sykmeldt den uka) når jeg tok testen, så jeg vekket han med en presang "til pappa", med bittesmå sokker i. Hans kommentar var at de var for små (var nok litt trøtt ja), men han lyste opp når jeg sa at han sikkert ville få noen som kunne bruke dem senere i år...

Jeg skulle egentlig ha mensen noen dager før vi dro til syden i januar jeg.. Skulle være nesten ferdig til vi dro. Men den kom jo ikke. Skulle egentlig ikke si noe til min kjære. Ville liksom ikke "ødelegge" ferien med stress og sånt. Men på vei sørover så jeg det til han, og vi ble enige om å ikke teste før vi kom hjem..

Var jo egentlig klar over at jeg var gravid da, men ville ha det bekrefta med en test, så var ikke så overrasket.
Men det var hærlig ja!![:D][:D]

Ringte sambo som var på jobb og så det, og han ble kjempeglad![:D]

Sto opp om morgenen og tok testen. Sambo skulle ikke på jobb den dagen, så han lå og sov. Dro på jobben uten å ha sagt noe. Klarte nesten ikke å jobbe den dagen og det var veldig vanskelig å ikke ringe å fortelle sambo. Da jeg kom hjem la jeg meg i senga og ropte på sambo. På magen hadde jeg skrevet "Hei pappa". Han ble veldig overrasket, for det var vår første pp. [:D]

Da æ fortælte det blei han drit sur å vil at æ sko ta abort... Men heldivis blei han nu gla ætte kvært... [:)] Nu gleda han sæ t lillepia vårres kommer...

Har du fortalt det enda???? [:D]

Vi hadde prøvd noen måneder da så dette var planlagt på forhånd. Kom over en kjempe søt body på H&M hvor det sto "I love dad". Den fikk han i gave den samme dagen som jeg fikk positiv test. Han forsto det med en gang og ble kjempe rørt.

ORIGINAL: Sofie81

Sto opp om morgenen og tok testen. Sambo skulle ikke på jobb den dagen, så han lå og sov. Dro på jobben uten å ha sagt noe. Klarte nesten ikke å jobbe den dagen og det var veldig vanskelig å ikke ringe å fortelle sambo. Da jeg kom hjem la jeg meg i senga og ropte på sambo. På magen hadde jeg skrevet "Hei pappa". Han ble veldig overrasket, for det var vår første pp. [:D]

Takk for mange gode svar! Jeg lånte ideen din, med suksess! :D

ORIGINAL: Almyrida24

Har du fortalt det enda???? [:D]

Jaaaa :)
Jeg skrev: "Hei Papsen" på magen min...han ble heeeelt rørt og kjempeglad!!

Så bra!! [:D] Nok en gang gratulerer både til deg og til den vordende pappa!!

ORIGINAL: youngatheart

ORIGINAL: Sofie81

Takk for mange gode svar! Jeg lånte ideen din, med suksess! :D

Å, så moro [:D] Gratulerer igjen og kos deg fremover [;)]

Back
Topp