Hvordan fortalte dere pappa'n..

Jeg begynte tidlig å kommentere at jeg var litt kvalm og sånt, og etter hevrt sporet et inn på at jeg kunne være gravid, for at det ikke skulle komme så brått på og han kunne forbrede seg litt mentalt først.
Med datteren vår klarte jeg ikke å si noe som helst, og bare viste ham en digital test det der sto 'gravid'.
'Oi.' sa han da.

han hadde akkurat dratt på jobb da jeg bestemte meg for å ta en test for å utelukke og heller vente på mensen, men da den ble svak positiv tok jeg bilde av den og sendte bildet til han med en kommentar, oi, kan se ut som det ikke blir konferranse på meg i januar:) 

Jeg dro på H&M og kjøpte et super søtt sett (body, bukse og lue) med panda-mønster i str. 50 og pakket det inn til han :) Han ser på meg og sier at dette blir vell litt i det minste laget til dattern vår som er 5,5 måned (hun bruker str. 62)..

Jeg smiler lurt og sier at det ikke er til henne.. hint hint..

Da kom smilet på samboern også, men jeg måtte finne fram begge testene jeg tok for å vise at jeg faktisk var gravid, trodde nemlig ikke det skulle gå såååå fort emoticon

Han og mini stod tidlig opp, så jeg testet når jeg stod opp og der ble det kryss før jeg rakk å legge testen i fra meg. Men siden det stod at man ikke skulle lese av resultatet ventet jeg i to min før jeg gikk til han å viste testen:P

Hadde jo en del rare symptomer, men vi trodde jo ikke at det skulle klaffe på første forsøk. Dessuten hadde jeg jo alle tegnene til at mensen skulle komme.

Jeg bare viste han testen he he

Sendte medling til han i 6tida: Gratulerer du skal bli Pappa igjen! ;p
Er i Oslo nå så hehe ble sånn da emoticon

jeg sa: "jeg  har en utrolig fin beskjed å gi deg, du skal bli pappa igjen", også viste jeg han testen. han ble utrolig glad å sa " jess, jeg skal bli pappa igjen" :)

Han hadde jo klokketro på sine "utsendte" denne gangen også, så han sa det før jeg testa at han mistekte det var noe på gang.. Sier han merker det på meg, blir mer harmonisk.. Har vel LITT pms til vanlig hehe.. Så den dagen jeg testa, hadde han dratt på jobb - sendte han bilde av testen.. Svaret; "Hva sa jeg;-)"

Så gøy :)
Håper jeg kan hoppe inn her sammen med dere! er 1 uke over tiden nå. Har hatt en svak positiv test hos lege, så skal teste i morgen tidlig igjen :) 

Gratulerer så mye alle sammen!

..jeg la to graviditetstester på senga ..slik at pappa`en fikk seg et realt sjokk da han skulle kvile middag..jeg fikk en tlf rett etterpå..hehe..

Ntåååå :)

Håper VIRKELIG jeg også kan skrive inn min historie her om to-tre dager! Tenkte å kjøpe en body str nyfødt, og legge testen oppå, så han ser det på kjøkkenbordet når han kommer hjem fra jobb emoticon

Jeg ble helt satt ut av positiv test i går kveld så jeg bare gikk opp til ham, holdt frem testen og spurte om han også kunne se teststreken. "Vi skulle jo ikke ha vinterbaby en gang til vi!" sa han mens han gliste stort og kysset meg!

Hihi, så gøy å lese! :D
Jeg sendte melding til mannen min da jeg var på jobb og sa vi måtte prate sammen når vi kom hjem. Siden "Vi må prate sammen" visstnok skal være det verste en mann kan høre var det tydelig at han var nervøs, så jeg måtte nesten berolige ham og si det ikke var noe veldig skummelt.
Så da vi kom hjem satte han seg med et lurt smil i sofaen og lurte på hva vi skulle snakke om. Jeg ga ham bruksanvisningen på graviditetstesten, og deretter testen.
Han hadde skjønt det, sa han, men han ble veldig, veldig glad :)

Jeg våknet kl seks om morgenen, sikkert fordi jeg hadde bestemt meg for å ta en test dagen før.. Den var postiv, så krøp tilbake i sengen og hvisket til han "jeg er gravid" Herligste morgenen på lenge =))

Gikk og ventet på mensen...2 dager over, men kjente jo igjen symptomene på at den skulle komme....men hadde allikevel en følelse av at det "var noe".
Dette var sent på kvelden rundt midnatt og samboer hadde lagt seg, da han skulle tidlig opp dagen etter.
Tok først en test og den ble positiv, to streker...holdt på å rope ut av glede (har prøvd i 1 år nå), så trodde vi måtte ha litt hjelp.
Deretter måtte! jeg bare ta et par til...bare for å se det stemte..og det gjorde det. - gikk til samboer og sa at det var noe jeg ville han skulle se...og ga han to positive tester, han smilte fra øre til øre når han skjønte hva det var emoticon

Det var faktisk han som foreslo at jeg skulle ta en test bare for å utelukke det..Men det blei viss en veldig svakt positiv test så vi var ikke helt sikre. Tok en test to dager etterpå (på bursdagen min) og fikk et fremdeles svakt,men mye klarere positiv test.. Og han er bare såå klar:)

Back
Topp