Hvordan fortalte dere nyheten?

KMB1990

KMB1990
Sommerfuglene <3
Jeg fortalte det til mannen ved å sette en sløyfe på testen og legge den på puta, men han la seg jo aldri så jeg vifta med den foran nesa hans i ekstase :D

Syns testen ble søt:
ImageUploadedByBV Forum1380040564.183707.jpg

Hvordan fortalte du det til din bedre halvdel? ;)

Sitter på appen ;)

Hehe, kjempesøt test:)

Jeg fikk positiv test rundt kl 13-14 i dag, så her lå samboeren min og sov (han jobber kveldsskift), og jeg buste inn på soverommet i ekstase med testen i hånda, og viftet med den opp i ansiktet på han. :D

Her ble det så kjedelig som et bilde sendt på mobilen. Satt et sted hvor jeg ikke kunne ringe han, og jeg klarte ikke vente til i kveld! :)

Jeg ropte på han fra badet. Han trodde ikke helt på det før han så dagens clear blue digital :-)

Sendte en snap av testen og skrev at han skulle bli pappa :p lite kreativt

Fortalte til søstra mi og foreldra mine idag og. På telefon. Vi prater sammen hele tida, og vet alt om hverandre, så jeg klarte ikke å holde på hemmeligheten noe lengre :-)

Skulle ønske jeg kunne fortelle det til noen! Er bare samboer som vet om det.

hehe jeg kom gående ut fra badet med testen i hånda og spurte: "Hvor mange streker ser du?!" og da svarte han med "SLUTT Å TULL!!:D:D:D" han kunne ikke tro at det hadde skjedd :P

Ja vi skulle egentlig ikke si det til noen denne gangen pga vi gjorde det forrige gang og mistet... men min kjære mann klarte ikke holde munn og sa det til sin mor i Tyrkia som igjen sa det til alle brøderene til mannen min :P En av dem hadde igjen sendt en facebook melding til min mor og gratulert.. Og hun igjen hadde lest denne meldingen høyt foran min tante og onkel hahaha huff.. Så ja, denne gangen bør det gå bra!

Sitter på appen ;)

Ja vi skulle egentlig ikke si det til noen denne gangen pga vi gjorde det forrige gang og mistet... men min kjære mann klarte ikke holde munn og sa det til sin mor i Tyrkia som igjen sa det til alle brøderene til mannen min :p En av dem hadde igjen sendt en facebook melding til min mor og gratulert.. Og hun igjen hadde lest denne meldingen høyt foran min tante og onkel hahaha huff.. Så ja, denne gangen bør det gå bra!

Sitter på appen ;)
Verden er liten med facebook XD

Sendte 3åringen inn på soverommet med testen :) Jeg sto opp litt før han :) Sa ingenting til 3åringen da, i tilfelle han skulle dele det med andre også :P

Om bare få minutter skal jeg ha en skypedate med kjæresten som er på nordsjøen. Så skal fortelle ham nyhetene da. Skulle veldig gjerne delt de med han face to face, men vil ikke vente til han kommer hjem. Sist jeg var gravid rakk jeg ikke å fortelle ham de gode nyhetene før jeg fortalte at jeg hadde en SA. Denne gangen skal vi være to hele veien :D

Om bare få minutter skal jeg ha en skypedate med kjæresten som er på nordsjøen. Så skal fortelle ham nyhetene da. Skulle veldig gjerne delt de med han face to face, men vil ikke vente til han kommer hjem. Sist jeg var gravid rakk jeg ikke å fortelle ham de gode nyhetene før jeg fortalte at jeg hadde en SA. Denne gangen skal vi være to hele veien :D

Har du fortalt mannen det enda? :D

Sitter på appen ;)

Back
Topp