Hvordan fortalte dere mannen

Mortens skogmus

Glad i forumet
at dere va gravide og hvordan tok han det??? Sikkert vær spurt om 1ooganger før, men[8D]

La en test på bordet med et kort hvor det sto "Grattis!"
Jeg hadde dratt på jobb. Hehe

har kun vært gravid etetr prøverør, så har jo ikke vært noen overraskelse for han at vi skulle ta test...

Maaaange negative tester opp gjennom årene, så det er liksom ikke sååå spennende..  har hatt mange mislykkede ICSI-forsøk, så blir nok litt merket av det..

1.gangen tittet vi på den sammen..
2.gangen sa jeg ifra at jeg kanskje kom til å ta den litt tidligere. Tok den på kvelden, også ventet jeg til den ble positiv. Gikk ut på kjøkkenet o holdt den opp foran mannen. :)

Lykke til med innsettingen i  morgen!  Håper at du om ca 14 dager kan glede deg over positiv test. :)

ropte hysterisk på mannen idet testen viste positivt, og fløy ut badedøra der jeg møtte mannen i gangen og kastet meg rundt halsen hans og viftet med testen! [8D]
etter hundtreogfrosk negative, kom det faktisk som et aldri så lite sjokk! [:D][:D]

Tusen takk Windy[:)] Har bestemt at om 14 dager kan jeg fortelle mannen det. Men som du sier så blir det jo ikke akkurat overraskelse når man holder på med dette[:'(] Men jeg kan jo teste litt før uten at han vet det[;)]

Kom ut av badet gråtende med testen i hånden. Han tok en titt på testen og kom for å trøste meg og fortalte meg at dette skulle vi klare sammen. Og i dag har jeg verdens beste gutt på to år

Men jeg må si jeg gleder meg til neste gang jeg skal teste for vårt neste barn blir planlagt.[:)]

første gangen: "jeg er gravid"
andre gangen: "vi skal ha et barn til"
Gjorde det ikke på noen spesiell måte.
Han ble veldig glad begge gangene!

fortalte han det i heisen på legekontoret med skjelvende kropp og stemme.
Skulle jo bare sjekke forskjellige verdier i kroppen siden jeg hadde svimt av flere ganger de siste dagene.
Hadde INGEN aning om at jeg var gravid, og fikk sjokk når legen sa at jeg var det!!

Han visste jeg skulle ta en test når jeg sto opp.. men da var han på jobb.. hadde lova han å ikke si svaret til noen andre før han... så da ringte jeg han på jobben da og sa det... jeg klarte da ikke å sitte hjemme fra 10 til 16 uten å si det til noen[8D]

Han ble så satt ut at han glemte hva han skulle gjøre på jobben etterpå , og når han kom hjem hadde han ett gledelig smil rundt munnen så kom han å ga meg en goooood klem og nuss... (hadde vært prøvere i 1.5år)[;)]

ehhmm, her skjønte sambo det lenge før meg. Så var jeg som fikk et realt sjokk når det poppa opp "gravid" på cb gitt. [8|] Jeg hadde ingen aning, trodde jeg rett og slett jeg var overarbeidet.
Så når jeg kom ut med testen og la den på bordet og sa til sambo "se" så fikk jeg bare i retur "ja men du, det visste jeg da"

Sendte han en mld der det stod at jeg er gravid [8D] Han tok det egentlig veldig bra, var langt langt ifra planlagt- Men han ble glad :) Og av en eller annen merkelig manneting å gjøre ble han fornøyd med "soldatene" sine som hadde prestert å klare det selv med prevansjon [8D]

første gang ringte jeg han på jobb. hadde vært sammen i 2 mndr og hadde virkelig ingen anelse. Tok en test kun fordi mensen tulla litt.

i august (fredag den 13 faktisk) tok jeg en test. Vi skulle bli prøvere etter bryllupet 11 sept men følte bare for å teste. Når den ble positiv ringte jeg han og ba ham komme hjem en liten tur (kjører taxi), men han var så sta og ville ikke komme når jeg ikke kunne si hva det var [8D] så måtte jeg jo bare si det. Halvtime etterpå sto han på døra med roser til meg [:D]

Jeg var et par dager forsinket og tok en test egentlig for å avkrefte en eventuell graviditet, men den testen var jo positiv. Så satte meg litt ned for å samle meg, ringte deretter mannen på jobben og grein som bare det. Tror ikke han skjønte mye av det jeg sa for det var mye gråting og ting som "din skyld..." osv. Han bare lo av meg :P hehe, og nå sitter vi her og venter på nurket vårt som kan komme når som helst<3

Ikke noe romantisk eller rørende her.
Har ringt han, første gangen var det vel noe ala Herregud!!!! Jeg er gravid allerede![:D]
Andre gangen: Å shit! Jeg tok en test jeg...... *laaaaaaaaang stillhet*

Ikke akkurat veldig spennende, hehe....
Ringte ham på jobb og sa "Du skal bli pappa" eller noe sånt....
Tror jeg fikk tilbake et "Oi" eller noe sånt, hehe...
Husker ikke så mye fra den dagen der egentlig....

Var ICSI etter 4 år prøving, så han var klar over at testen ville komme....
MASSE LYKKE TIL MED INNSETT!
Selvsagt skal du teste positivt om et par uker! Krysser alt jeg har utenom bena mine! (Vil gjerne ha ut lillegutt snart, hehe)

jeg tok testen med en gang jeg sto opp,når den var positiv, (som var litt uventet, selv om det var planlagt) gikk jeg inn å prøve å vekke mannen å si det, men han var helt borte. så jeg bare lot den ligge på vasken, i håp om at haan skulle se den når han skulle på badet, men neida. etter sikkert tre timer (han jobber natt og sover litt lenger enn meg) så var han ferdig på badet, og jeg ventet på respons og han kikket bare rart på meg og spurte hva det var, "så du ikke testen" sa jeg, og han "hvem test hva er det du snakker om". sendte han på badet, og endelig så han det. og blei kjempeglad. [:D] vi hoppet i taket av glede.

bare synd vi mistet det vi ønsket/ønsker så sterkt.
håper neste test blir positiv.[:)]

første gang så kjøpte jeg en rosa, en hvit og blå body pluss en pakke med smokker..
Det pakket jeg inn og reiste til jobben hans.. (båt kom fra tur) Så leverte jeg pakken til han..

Tok 10 sekund før han skjønte det og kastet meg rundt i luften[:D]

Andre gang testet jeg og løp ut i gangen til han med testen..
Han skulle bare parkere bilen men jeg klarte ikke å vente på han! [8D]

Back
Topp