Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Var ikke så spennende her. Han visste jeg skulle ta testen, så sa jeg «Ehh duu, kom her litt da..», og viste han de to strekene![]()

Ganske likt her "duuu? Kan du komme hit litt? Ser du også den streken der?"![]()

Det enkle er ofte det beste
Vi skjønte ingenting noen av oss, for jeg testet egentlig bare etter eggløsning![]()
Sånn ble det her. Lukka øyna til han var framme på bordet. Han gråt, jeg gråt.Jeg er glad jeg venta, det ble veldig gøy
Nesten alle testene ser negative ut på bildet, men de eeer ikke det altså
![]()

Oi, det er spennende da. Testa du med graviditetstest etter eggløsning?![]()
såå da tok jeg en test da, og den var kjempe sterkSånn ble det her. Lukka øyna til han var framme på bordet. Han gråt, jeg gråt.Jeg er glad jeg venta, det ble veldig gøy
![]()

Nei jeg testet med el tester en stund, også var det så mange som var positive mange dager etter hverandre.. så fikk jeg spørsmål fra to på forumet om jeg ikke kunne være gravidsåå da tok jeg en test da, og den var kjempe sterk
legger ved bilde!

Ååå så nydeligSånn ble det her. Lukka øyna til han var framme på bordet. Han gråt, jeg gråt.Jeg er glad jeg venta, det ble veldig gøy
![]()
Også den artige t-skjortaJa, det ble veldig fint.![]()
Også den artige t-skjortaEr det første barnet? Prøvd lenge?

Det skjønner jeg godtDet er hans første barn. Vi har ikke prøvd lenge, men han har ønsket seg et barn i mange år, men visste at jeg ikke ville, og valgte meg likevel. Og samtidig gått med en indre sorg og lengsel (uten at det på noen måte har gått utover meg). Så alt blir litt ekstra stort og overveldende, og hadde lyst å gjøre noe ekstra utav det, siden det også blir hans eneste.![]()