Hvordan fortalte dere kommende pappa?

AilOn

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Smånissene 2022
❄️ Januargull 2023 ❄️
Jeg har en mann som jobber borte i ukene, og han kommer hjem i kveld! Jeg har lyst å gjøre noe ut av dette da det er hans første barn. :)

Hvordan fortalte du det til din mann?

Det ble ikke noe overraskende moment på den måten her da vi hadde innsett av fryst blasto, men det ble så enkelt som «kom å se» da han våknet på morgenen:Heartpink

Her var det kanskje litt for enkelt xD tok en test på kvelden etter jeg hadd2 sovet noen timer for å bare sjekke. Veldig positiv! Han lå å sov, jeg gikk inn å skrudde på lyset og hoppa opp i senga å viste den positive testen. Han ble kjempe glad <3 var noe av det samme når jeg var gravid med frøkna. Men da trodde jeg resten var feil:dead:

Var ikke så spennende her. Han visste jeg skulle ta testen, så sa jeg «Ehh duu, kom her litt da..», og viste han de to strekene :woot:

Ååå jeg sliter litt med å ikke ringe han :nailbiting: Hehe!

Jeg slå på ovnen og la en bolle inn i den ;)

Var ikke så spennende her. Han visste jeg skulle ta testen, så sa jeg «Ehh duu, kom her litt da..», og viste han de to strekene :woot:

Ganske likt her "duuu? Kan du komme hit litt? Ser du også den streken der?":woot:

Sånn ble det her. Lukka øyna til han var framme på bordet. Han gråt, jeg gråt.:smiley-ashamed004 Jeg er glad jeg venta, det ble veldig gøy :D Nesten alle testene ser negative ut på bildet, men de eeer ikke det altså :D

Vedlegg

• 6328F057-491F-4A27-88FF-39B477FE0510.jpeg
    6328F057-491F-4A27-88FF-39B477FE0510.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 86
Det enkle er ofte det beste :D

Vi skjønte ingenting noen av oss, for jeg testet egentlig bare etter eggløsning :hilarious:

Oi, det er spennende da. Testa du med graviditetstest etter eggløsning? :)

Sånn ble det her. Lukka øyna til han var framme på bordet. Han gråt, jeg gråt.:smiley-ashamed004 Jeg er glad jeg venta, det ble veldig gøy :D Nesten alle testene ser negative ut på bildet, men de eeer ikke det altså :D

Åh så utrolig koselig å høre!!! :Heartred

Oi, det er spennende da. Testa du med graviditetstest etter eggløsning? :)

Nei jeg testet med el tester en stund, også var det så mange som var positive mange dager etter hverandre.. så fikk jeg spørsmål fra to på forumet om jeg ikke kunne være gravid :wideyed: såå da tok jeg en test da, og den var kjempe sterk:D legger ved bilde!

Vedlegg

• D677711B-9AD5-432E-848E-AAAFA06650AB.jpeg
    D677711B-9AD5-432E-848E-AAAFA06650AB.jpeg
    582,2 KB · Visninger: 40

Ååå så herlig :love7

Nei jeg testet med el tester en stund, også var det så mange som var positive mange dager etter hverandre.. så fikk jeg spørsmål fra to på forumet om jeg ikke kunne være gravid :wideyed: såå da tok jeg en test da, og den var kjempe sterk:D legger ved bilde!

Oi! Sååå gøy! :Heartred

Ååå så nydelig ❤️

IMG
Også den artige t-skjorta :p Er det første barnet? Prøvd lenge?

Det er hans første barn. Vi har ikke prøvd lenge, men han har ønsket seg et barn i mange år, men visste at jeg ikke ville, og valgte meg likevel. Og samtidig gått med en indre sorg og lengsel (uten at det på noen måte har gått utover meg). Så alt blir litt ekstra stort og overveldende, og hadde lyst å gjøre noe ekstra utav det, siden det også blir hans eneste. :Heartred

Det er hans første barn. Vi har ikke prøvd lenge, men han har ønsket seg et barn i mange år, men visste at jeg ikke ville, og valgte meg likevel. Og samtidig gått med en indre sorg og lengsel (uten at det på noen måte har gått utover meg). Så alt blir litt ekstra stort og overveldende, og hadde lyst å gjøre noe ekstra utav det, siden det også blir hans eneste. :Heartred
Det skjønner jeg godt ❤️

La den positive testen i påskeegget - halvveis gjemt under litt godis, og selvfølgelig pakket inn i plast Måtte vokte det påskeegget, slik at jeg fikk sett reaksjonen - som var tårer og glede!

Back
Topp