Hvordan fortalte dere det til pappaen?

lille marsvin

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Litt i sjokk, så jeg la bare testen på vasken og ventet til han hadde vært på badet.. Han kom ut igjen i full fart og bare pekte bort og så på meg. Jeg så litt skyldig ut og rakk opp hånden. "Den der er min.. og den her er din:p "

Samtale dagen etter:
-Du kunne overrasket meg mer da.
-Vel, ble du ikke overrasket da?
-Joo..
-Ja, se der. Da var vi to:) Overraskelse:D
 
Jeg satt på do og gråt og skrek at han måtte komme. Han trodde jeg var dårlig; men han ble super glad når han så testen.
 
Her bor vi i hver vår ende av landet foreløpig, så sendte bilde av testen og skrev: svømmerne dine er svømmedyktige, de fant veien alt for tidlig!:) så ringte han med en gang og gråt av glede ;-)
 
Her sto han utålmodig utenfor badedøren og ventet :) Fikk streng beskjed: "Nå skulle mensen vert her, så nå går du og tar en test!" :)
Han var veeeeldig utålmodig og synes de 3 min gikk veeeeldig sakte :)
Han er engasjert kan du si :)
 
Samboeren min ble kjempeglad, men slett ikke overrasket ;) jeg hadde jo festeblødning noen dager før positiv test, og merket umiddelbart at "nå skjedde det noe", så morgenen etter vekte jeg han med "igår ble jeg gravid" :p
 
Jeg pakket inn et par babysokker og gav det til han. :) Han ble veldig glad, overrasket og ekstremt stressa over alt vi må gjøre før babyen kommer..:p
 
Vi sto på kiwi i det jeg busa ut med det ;) hadde egentlig tenkt å vente til jeg hadde positiv CBD, men klarte ikke vente hehe. Han trodde ikke helt på meg siden den var så svak :p Når jeg tok CBD så ble han veldig glad :)
 
mannen min holder på å bli gal av all testingen min... vi har mistet to ganger og har nå fått positivtest på nytt gjennom ivf.. jeg tisset på pinnen mens han lå å sov i sengen, da streken kom hoppet jeg inn i senga og sa den va positiv.... han svarte mmmmm... og sov videre.... hehehehehe ! vi kan begge ikke tro d er sant :) ♡♡♡
 
Jeg sendte han en mms med testen (fra jobb) og skrev "Tror kanskje dette er grunnen til at jeg har vært så hormonell i det siste ;)"
Jeg hadde en helt ekstrem utblåsning et par dager tidligere, stakars mann!
han ble veldig glad og skrev tilbake "Gravid?!?! :D". Også kom hen hjem med roser etter jobb :)
VI har prøvd lenge, så han ble nok ikke så overrasket.
 
Jeg tok en strimmeltest først. Den var veeeldig svak, så jeg sendte en snapchat til ham, der jeg skrev: "Ser du streken?"

Han ble ganske stressa, fordi det kom nok litt uventet at jeg plutselig var gravid, selv om begge visste at det kom til å skje når ingen av oss brukte prenensjon. Men ingen av oss visste NÅR.

Bestilte time til legen og fikk bekreftet positiv test der.

Fikk deretter min kjære til å kjøpe med en CBD med ukeindikator på tur hjem fra jobb, hvor vi atter en gang fikk det bekreftet.

Tror han har begynt å venne seg til tanken på at vi skal ha enda et barn nå :)
 
Jeg fortalte det bare med en kommentar da vi satt og så på tv kvelden jeg. Fikk ikke så mye respons egentlig. Men vi turte ikke helt å tro det siden vi mistet i feb.
 
Så snart jeg så antydning til to streker på testen løp jeg fra badet til stua mens jeg kom med et gledeshyl, hoppa opp i sofaen ved siden av han og holdte testen opp foran øynene hans :love7 Han ble selvfølgelig veldig glad, men også noe redd siden vi har mistet tidligere, og han frykter at det kan skje igjen.
 
Jeg har enda ikke testa positivt, men jeg er sikker på at jeg ikke klarer å holde meg med å fortelle det til gubben. MÅ jo bare si det til han med en gang :D
 
Selv om jeg har kobberspiral har jeg hatt en rar følelse en ukes tid. Når mensen ikke kom i helgen gikk jeg i vantro på butikken og kjøpte test. Vi har to tette gutter (pillebarn) fra før med 16 mnd. mellomrom. Eldstemann er 2 år. Sistemann er 9 mnd. men bare 6 mnd. korrigert (født uke 29). Svangerskapet, fødselen og sykehusoppholdet med sistemann var utrolig skummelt og satte en skikkelig 'støkker' i oss, så vi var laaangt i fra klar for en 3. mann!
Nå ble det slik da - testen lyste positivt i dag morges. Han var med meg når jeg testet.
Vi er i sjokk, men det går nok over til glede om en stund :thumleft
 
Selv om jeg har kobberspiral har jeg hatt en rar følelse en ukes tid. Når mensen ikke kom i helgen gikk jeg i vantro på butikken og kjøpte test. Vi har to tette gutter (pillebarn) fra før med 16 mnd. mellomrom. Eldstemann er 2 år. Sistemann er 9 mnd. men bare 6 mnd. korrigert (født uke 29). Svangerskapet, fødselen og sykehusoppholdet med sistemann var utrolig skummelt og satte en skikkelig 'støkker' i oss, så vi var laaangt i fra klar for en 3. mann!
Nå ble det slik da - testen lyste positivt i dag morges. Han var med meg når jeg testet.
Vi er i sjokk, men det går nok over til glede om en stund :thumleft
Åh… skjønne at dere reagerte og tenkte slikt. Men det å ha tre så tette barn kan jeg tenke meg blir veldig positivt når de vokser opp ;) Lykke til!
 
Åh… skjønne at dere reagerte og tenkte slikt. Men det å ha tre så tette barn kan jeg tenke meg blir veldig positivt når de vokser opp ;) Lykke til!

Ja, tror de får en enorm glede av hverandre :3some hehe...
Er en spennende tid vi har i møte!
 
Back
Topp