Hvordan fortalte dere det til mannen? *inspirert

Rødtoppen Hissig

Forumet er livet
Ja, overskrifta sier vel det meste... Hvordan fortalte dere mannen at han skulle bli pappa?

Forrige gang visste kjæresten at jeg tok test, da testen var positiv åpnet jeg døra og skrek redselsfullt navnet hans...

Nå hadde jeg kjøpt inn to små babytøfler. Så da testen ble positiv satte jeg frem tøflene og skrev et kort hvor det sto: "Gratulerer! Pappa til 3". Så fikk han se det da han sto opp. Fin morgengave :)
 
Kasta testen i fanget på han denne gangen. Han skjønte det ikke med engang :p
Første gang tok jeg test på labratoriet, og han viste ikke hva jeg skulle. Så når jeg var ferdig så sto han og ventet på meg. Spurte om jeg var døden nær, så når vi kom i heisen sa jeg at han skulle bli pappa. Da ble han sjokkert å stille.
 
Jeg ga han testen å spurte om han trodde meg nå :p (sto gravid, 2-3 uker :p )
Å da ble han litt overrasket, men gla :p
 
Jeg sa at jeg hadde noe jeg måtte vise han, og da skjønte han det bare;p også fikk han se testen, og der var det ingen tvil:)
 
Tok testen mens han var på vei til å dra på jobb, så løp jeg omtrent ut av badet før testen hadde tørka for å vise ham før han dro, da hadde det raskt dukka opp et svakt pluss på testen :P Litt uventa, men samtidig venta :P
 
Jeg så streker på testene lenge før han så dem, så når det endelig kom en sterk strek, løp jeg triumferende ut med den til ham som fortsatt lå og sov. "Ser du denne da??" :D
 
Han har mast om når jeg vil lage neste. Så håpet han skulle spør om det, da skulle svaret vær etter denne her eller noe sånn. Men så spurte han meg, etter vi hadde lagt oss, "Når skal du egentlig ha mensen igjen", så etter noen tvilsomme svar i fra meg, så spurte han om jeg var Gravid. Han ble både kjempe glad og skuffa. Han håpet han skulle få øvd seg mye mer på å lage baby før jeg ble gravid hehe.
 
Jeg viste han testen og spurte om han så noe der. Han er fortsatt ikke helt overbevist :P

Første gangen så vi på testen sammen, og han skjønte det før meg.
 
Jeg tror du må kjøpe en test fordi jeg har hatt en merkelig blødning og jeg finner ikke trådene til spiralen
 
Ringte og sa at jeg måtte vise han noe.. Men han hadde nok fattet mistanke så en kort stund etter var han hjemme :) Veldig glad
 
Back
Topp