Hvordan fortalte dere det til familie og venner?

trolltjora

Elsker forumet
Noen artige påfunn?

Vi sa det under brudgommens tale i bryllupet, ingen utenom mine to forlovere visste det - så mamma og svigermor fikk seff hakeslepp... :-D

Hehe, det var jo en morsom måte å få det fortalt på ;)
Jeg fortalte det under en middag hos mine foreldre, og hos svigers så bare sa vi det rett ut, enkelt å greit igrunn :)
Gratulerer med bryllupet og lille spiren som er på vei :))

Har ikke sagt det enda.. Vente noe uker til. Sist sa vi det etter vi hadde vært på ultralyd, får se om vi klarer å skjule det så lenge denne gangen, begynner å få tydelig mage etterhvert.

Vi hadde et ultralydbilde fra svangerskapsuke 10, som jeg hadde lagt til slik at moren min tilfeldigvis fant det :P Var meningen at hun skulle finne det ja, hun trodde ikke sine egne øyne og hoppet av glede. Hehe :) Resten bare sa vi det til :)

Til noen har vi sendt vesla rundt med t-skjorte som det står "Jeg skal bli storesøster" på, men ellers har vi bare sagt det som det er. Er ikke alle som vet det enda, vi stresser ikke, men jeg er i såpass dårlig form at vi så ikek noen hensikt i å skjule det lenger, vi har jo passert 12 uker allikevel, så :)

Noen fikk vite det på mld og andre gjetta seg til det. De fleste veit at vi har prøvd i en del år :)

Fikk mini på 2 til å si det til noen og viste bilde av graviditetstesten og spurte om de ville se hva vi hadde laget i New York til noen andre:P (spiren ble unnfanget på kjærestetur til NY og "alle" har jo tullet med at vi kom til å lage andremann der).

Back
Topp