hvordan fortalte dere det til den kommende far?

silha

Forelsket i forumet
jeg var alene hjemme, mens han å jenta vår var til svigers en tur. kasta meg i bilen å kjørte for å fortelle. suste inn.hehe ( heldigvis var ikke svigers hjemme akkurat da). Gliste å viste han den positive testen:) han ble kjempe glad:)
 
Jeg slang testen i fanget hans og sa: "om denne viser riktig blir du pappa igjen i september...." Ikke sørlig godt innpakket nei... Var spent på reaksjonen ettersom dette ikke er planlagt, men fikk heldigvis et stort glis :D
 
Vekket han og skulle vise bildet av testen men han fattet ikke hva han så på :p Måtte da si at "Du skal bli pappa....vi er gravide" :happy093
Da gliste han bare stort og trakk dynen over oss begge. Slik lå vi frem til han begynte å tenke....og han har ikke sluttet å tenke siden....ramler de "rareste" spørsmålene ut innimellom :p
 
Jeg la meg tilbake i sengen siden kl var 05 om morgenen, låg å tenkte litt før jeg snudde meg og sa: vi klarte det!! vi skal få enda en baby!!
Han slengte seg over til meg og ga meg et stor kyss :)
 
Han viste at jeg skulle teste og var bortreist så sende han ei bilde meld av den positive testen... :) han ble såååå glad :) men vi hadde mistanke så ikke like spennende denne gang som sist....

Da jeg ringte han hysterisk og sa han måtte komme hjem med en gang! Stakkars trodde nesten jeg lå for døden...Hihi :)
 
Back
Topp