Hvordan fortalte dere det til BF? :)

HeltPåTur

Elsker forumet
Aprilspirene 2025
Ja.. hvordan fortalte dere det til BF? :)
Her har jeg ikke fortalt det enda (tok den digitale testen i morges etter han var gått på jobb). Når han kommer hjem fra jobb i dag får han en pakke hvor det står utpå på «gavelappen»: Verdens beste førjulsgave til verdens beste pappa. Og inni pakken ligger et bilde av den digitale testen, der jeg har skrevet litt bakpå bildet, om at vi skal bli tobarnsforeldre i august/september med foreløpig termin 31. august. Sammen med bildet ligger det en pakke med to par bittesmå strømper hvor det står mommy loves you / daddy loves you på :love2
Ville gjøre noe mer enn å bare vise ham pinnen med haka på knærne denne gangen :)

Så koslig!:) her var det ikke så koslig, hehe, sto på badet med testen å ropte at han måtte komme, var jo ikke planlagt at jeg skulle bli gravid akkuratt nå, så var litt blandede følelser fra hans side.. Jeg personlig er imot abort, med mindre det er en veeeeldig god grunn til det. Dette er vår egen feil, så vi beholder:) vi snakket mye i går, så nå gleder vi oss kjempe mye begge to :smiley-bounce013

Skulle ønske jeg klarte å vere så kreativ :p jeg tok et bilde av testen og skrev, gratulere med blinkskuddet på mms;)

ba han gå inn å se på testen.. hadde visste at jeg hadde trodd det en ukes tid.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Her var det ikke så kreativt gitt :)
Tok testen når han var på besøk hos naboen en liten tur.
Når han kom hjem igjen, så møtte jeg han i døra med verdens STØRSTE smil og skjelvne kropp! Og han bare "Du er så blir for da?" Og da tok jeg han i hånda og dro han med inn på badet for å se på testen :)

Svært lite kreativ her og! hadde i utgangspunktet trodd at jeg var en person som ville gjøre mye utav det, men klarte ikke holde meg lenge nok til at jeg fikk planlagt noe. ;)

Etter å ha tatt testen på morgenen, så gikk jeg inn og la meg ved siden ham i sengen, og fortalte ham at jeg hadde funnet ut hvorfor mensen aldri kom; for jeg var gravid!

Ja.. hvordan fortalte dere det til BF? :)
Her har jeg ikke fortalt det enda (tok den digitale testen i morges etter han var gått på jobb). Når han kommer hjem fra jobb i dag får han en pakke hvor det står utpå på «gavelappen»: Verdens beste førjulsgave til verdens beste pappa. Og inni pakken ligger et bilde av den digitale testen, der jeg har skrevet litt bakpå bildet, om at vi skal bli tobarnsforeldre i august/september med foreløpig termin 31. august. Sammen med bildet ligger det en pakke med to par bittesmå strømper hvor det står mommy loves you / daddy loves you på :love2
Ville gjøre noe mer enn å bare vise ham pinnen med haka på knærne denne gangen :)

Så morsomt! :) var ikke så fryktelig kreativ her da..tok testen mens han satt i stua..vi hadde en misstanke om at han var ødelagt stakkar,så da testen ble positiv gikk jeg ut i stua og sa bare at han ikke var ødelagt iallefall,før jeg summet meg litt,gikk inn på badet og begynte å gråte :p vi hadde bestemt oss for å få en til,bare ikke nå,så ble litt blanda følelser..men vi var ikke akkurat forsiktig og jeg hadde ikke lyst til å ta abort,så vi valgte å beholde,å gleder oss kjempemye nå ,))

Sent from my HTC Desire HD A9191

Ringte han etter jeg hadde vært hos legen. men han var sikker på at jeg var gravid før jeg dro til legen.Jeg trodde jeg hadde noe med kjertlene i puppen igjen for hadde det her for en stund siden så når jeg var hos legen så fikk jeg han til å ta en test med det samme og den var positiv.. <3

Ringte han etter jeg hadde vært hos legen. men han var sikker på at jeg var gravid før jeg dro til legen.Jeg trodde jeg hadde noe med kjertlene i puppen igjen for hadde det her for en stund siden så når jeg var hos legen så fikk jeg han til å ta en test med det samme og den var positiv.. <3

Back
Topp