Hvordan fortalte dere barnefaren om graviditeten ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
hvordan avslørte dere nyheten ?
Og hva var hans reaksjon ?

Tok test sammen med han siden vi tenkte å ha rødvin til maten. Han insisterte!
Trodde ikke at jeg var gravid men han ville være på den sikre siden. Ble veldig overrasket over at det endelig hadde klaffet. :) :) :)

Sendte han en mms med bilde av testen siden han var på jobb. Han ble mildt sagt sjokket siden vi ikke akkurat har prøvd å bli gravide.

Jeg er litt treg noen ganger, så jeg oppdaget plutselig at det var hele 7 uker siden forrige gang jeg hadde hatt mensen. Jeg kommenterte det til mannen min, og han bare mumlet at "jaja, du får vel ta en test i morgen tidlig da" (han var en smule roligere enn meg akkurat da). Jeg våknet klokken halv 5 natten etter av at størstemann hadde fått omgangssyken, så når jeg hadde fått han tilbake i seng igjen klarte jeg ikke å vente lenger. Og testen lyste jo "gravid 3+" med en gang ;)

Kom ikke på noen veldig smart måte å fortelle det på akkurat da, så jeg bare listet meg inn til mannen, og spurte om han kunne hjelpe meg litt på badet. Viste han testen, og han bare svarte "Oj, er du faktisk gravid? Det er jeg litt for trøtt til å tenke på nå...", så gikk han og la seg igjen laughing7 Han var veldig glad da han våknet litt senere, og kom på det da!

Jeg tok testen tidlig en morgen, krabbet så opp i senga til han, vekte han og sa "jeg er gravid"
Han måtte tenke litt og spurte så ha? Er du det?
viste han testen og koset litt før jeg så måtte forte meg på jobb.

Haha veldig lite romantisk denne gangen....

Jeg skulle ta om morningen på julaften, men så glemte jeg det i vill glede over at det var julaften.. Ventet noen timer og tok en rett før vi skulle dusje.. Jeg er kjappere enn mannen så løp bort til testen og det var det en strek-17 måneder etter vi begynte prøvingen.. Nærmest skrek til mannen at her er det en strek, og stakk den inn i dusjen.. Fikk responsen: jeg har ikke briller så ser ingenting.....:P men det var vill jubel og den beste julegaven vi kunne fått!!:):)

Jeg skulle ta om morningen på julaften, men så glemte jeg det i vill glede over at det var julaften.. Ventet noen timer og tok en rett før vi skulle dusje.. Jeg er kjappere enn mannen så løp bort til testen og det var det en strek-17 måneder etter vi begynte prøvingen.. Nærmest skrek til mannen at her er det en strek, og stakk den inn i dusjen.. Fikk responsen: jeg har ikke briller så ser ingenting.....:P men det var vill jubel og den beste julegaven vi kunne fått!!:):)
Du vet du er gravid når du blir på gråten av din egen positiv test historie;)

Bare viste han testen. Husker ikke så mye annet enn at jeg følte meg tom og han sa nei nei nei.. Heldigvis i bedre mot nå..

Fikk positiv test på selveste julaften, så pakket den inn og ga han den :-) reaksjonen hans var å smile fra øre til øre og at dette var den største og fineste julegaven han hadde fått! <3

Back
Topp