Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er også så sykt heldig. Min svigerfamilie er en drøm. Anser meg selv som usedvanlig heldig. <3
Har hatt svigerforeldrene som har vært et mareritt også. Vet hvordan det føles, for å si det sånn. Hun nektet meg å se sønnen hennes helt uten grunn og kalte meg feit og stygg. Hun mente jeg burde begynne gå i stedet for å kjøre scooter med den feite ræva mi. Jeg var 16 og Hun var feitere. Hadde det vært nå hadde jeg gitt henne en på tryne. Eller stått opp for megselv sånn at hun aldri åpnet kjeften sin igjen.
Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13
nei, det er det verste!! tenk at voksne folk kan oppføre seg sånn!! :O mine foreldre var nok ikke spes begeistra for ex'en min husker jeg.. Men de behandlet han likevel med respekt..
Svigerfamilien min er fantastisk! <3
Har også hatt en mindre hyggelig svigerfamilie. Var sammen med eksen min i 3 år og møtte moren med flere anledninger, hun har aldri sagt et ord til meg. En gang skulle hun og eksen min på kafè, da hun så jeg var med reiste hun seg og gikk. Såå... Jeg er glad det ikke var han jeg valgte å få barn med! :-D