Hvordan forføre en mann?

Usynlig

Elsker forumet
Lurer på hva deres beste sjekketriks er og hvordan dere mener man skal forføre en mann?

Nei, jeg skal ikke forføre eller sjekke opp noen, er bare nyskjerrig etter en diskusjon med ei venninne [:D]

ORIGINAL: eucalyptus

Være seg selv, åpen, hyggelig, smile masse [:D] det funker for meg ihvertfall [:)]

sign! :D

Møt opp naken, ha med øl.

ORIGINAL: MalinDalin

Good one

Og mat! Ikke glem mat! Pizza eller en god biff er å foretrekke. Keep veggies to a minimum..[:D]

Vel..det som har funka for meg er vel bare å være meg selv,smile MASSE og være positiv....=)
Ikke prøve for hardt,og bare la det gå sin gang...

for å kunne forføre,må man ville la seg forføre,så da er forarbeidet ESSENSIELT..[;)]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Vel..det som har funka for meg er vel bare å være meg selv,smile MASSE og være positiv....=)
Ikke prøve for hardt,og bare la det gå sin gang...

for å kunne forføre,må man ville la seg forføre,så da er forarbeidet ESSENSIELT..[;)]

jepp [;)]

Invitere mannfolket til grandis middag! funke alltid!

[8|]Aner ikke! Har aldri prøvd.
Vært samboer i over 21 år nå så....

Men i gamle dager så..eh...Husker ikke jeg. Har aldri i "voksen alder" ikke klart å få den mannen jeg ville ha.. Smil,vær blid - og vær deg selv - og la ham få være MANN. (De digger å få vise hvor MANN de er[8D][:D])

ORIGINAL: Pluggensen

Og mat! Ikke glem mat! Pizza eller en god biff er å foretrekke. Keep veggies to a minimum..[:D]

pass på å sitte i en ny bil først slik at du lukter nybil[;)][:D]

Er bare meg selv og viser egentlig null interesse.
Så vips er det mannfolk som byr meg opp til dans, spaderer drink til meg osv.
Så har aldri sjekka opp noen [8D]

Men nå er jeg gift så slipper vel å prøve også [:D]

Være ærlig, smilende, hyggelig , og gi gjerne komplimenter, det elsker menn[8D] Så liker menn at en jente kan lytte og ikke bare mase mye om seg selv..

Dette tror jeg selv iallefall [:)]

SPRIK!! FOR GUDS SKYLD SPRIK MASSE!!!

ORIGINAL: Usynlig

Lurer på hva deres beste sjekketriks er og hvordan dere mener man skal forføre en mann?

Nei, jeg skal ikke forføre eller sjekke opp noen, er bare nyskjerrig etter en diskusjon med ei venninne [:D]

ikke noe md tråden å gJøre, men fy søren for en vakker baby!! Så liten, men så perfekt og fullkommen da!

ORIGINAL: eucalyptus

Være seg selv, åpen, hyggelig, smile masse [:D] det funker for meg ihvertfall [:)]

Det er den rette oppskriften som virker best på oss menn

ELLER stimuler egoet hans....

kommer helt ann på HVORFOR man skal forføre...intressert i forhold eller bare ons?
og så kommer det ann på mannen, noen tar ikke hint og trenger veldig "overdreven" flørting, mens andre synes det virker for desperat.

ORIGINAL: Usynlig

ikke noe md tråden å gJøre, men fy søren for en vakker baby!! Så liten, men så perfekt og fullkommen da!

Tusen takk :)

Back
Topp