Hvordan fordeling?

Betaler huslån og bhg fra egen felleskonto. Ellers betaler han forsikringer på bolig, bil og barn mens jeg tar utgifter på mat, klær og slike utgifter som oppstår. Jeg har også billån og studielån jeg betaler på. Jeg har i teorien bedre lønn enn han men selv med kvelds- og helgetilleggene mine (Sykepleier) får vi ca likt utbetalt, mannen gjerne litt mer enn meg også (begge er på topp ansiennitet), pga mannen får alltid en del overtid som er bedre betalt enn mine tillegg som gjør at han får bedre betalt. Men nå stiger jeg en del i lønn etter lønnsoppgjøret så får se hvordan det blir da :)
 
Vi eier og deler alle utgiftene 50/50 selvom jeg får utbetalt 6000 mer hver måned, men jeg betaler inn 1000 kr ekstra på felleskontoen samt er kanskje litt mer raus når vi bestiller ferier ettersom jeg gjerne vil bruke pengene mine på dette og vil ha han med, men det er ingenting han forventer.

Nå er vi heldige som sitter med ca like mye egenkapital når vi kjøper hus også slik at vi får 50/50 der og :) (jeg kommer til å ha 10-15k mer, men de bryr jeg meg ikke noe om).
.
 
Vi eier 50-50 av både hus, bil og hytte (jeg kjøpte meg inn i hytten siden han hadde denne før vi ble sammen). Han betaler innpå litt mer enn meg fordi han tjener litt mer. Når han hadde reisejobb tok han alt av overtid og tillegg innpå lånet.
 
Prøver å dele 50/50, selv om han tjener mer enn meg. Selvfølgelig hjelper han til hvis det er noen ganger det ikke strekker til hos meg
 
Han betaler mest fordi han tjener min månedslønn x 3 :hilarious: Men vi eier alt like mye. Jeg betaler det meste av maten og ting til barna, og iblant barnehageregningen. Betaler min egen telefonregning.
 
Back
Topp