Hvordan fordeler vekten seg?

Cakegirl88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Er egentlig veldig lite opptatt av denne vekt greia når vi er gravide. Lurer bare på hvordan vekten fordeler seg, er det slik at mesteparten kommer nå i slutten? Er 30 uker idag, hvor mye kan komme på disse ukene liksom? Har allerede fått en god del vann i kroppen.
Og hvordan ligger dere flere gangs fødende ann denne gang i forhold til sist?

Sent from my iPad using BV Forum

Faktisk bedre enn sist. Begynne å få vann i kroppen, men har ikke like mye som sist..........enda :) tror ikke at jeg har gått opp like mye som sist, men så veide jeg også mer denne gangen:/

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Har litt vann i bena til tider, vektoppgangen er mindre denne denne gangen en med første. Husker faktisk ikke når man la på seg mest, men tror det er i slutten ja, det er vell nå barnet vokser mest eller legger mest på seg. Jeg skal gjøre mitt ytterste nå for å unngå å spise mye snop og ikke legge på meg mer enn nødvendig. Har gått opp 7 kg til nå :( :( det får holde!!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har kun mage, ingenting noe annet sted...men allikevel opp 10 kg..31 uker nå..:-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Kun mage og pupper, gått opp 6 kg til nå

♧ Sendt fra appen ♧

Tenkt ikke på hvordan vekten fordeler seg på kroppen men hvordan fordeles den ut ove svangerskapet? :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tenkt ikke på hvordan vekten fordeler seg på kroppen men hvordan fordeles den ut ove svangerskapet? :-)

Sikkert noen variasjoner, men flesteparten legger på seg mest de siste ukene ja. Det gjør babyen også :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sikkert noen variasjoner, men flesteparten legger på seg mest de siste ukene ja. Det gjør babyen også :)

Huff... Må nok passe litt på vekten fremover, har bare et vanvittig søtsug og redusert matlyst grunnet forkjølelse :(
Har gått opp 7-8 kg til nå uke 30. Liten lysten på mer vekt og dårligere bekken :(

Føler at det har delt seg gjevnt utover.. Ser ihvertfall sånn ut. Men har jo bare gått opp 2,9kg. Er 29+5

Huff... Må nok passe litt på vekten fremover, har bare et vanvittig søtsug og redusert matlyst grunnet forkjølelse :(
Har gått opp 7-8 kg til nå uke 30. Liten lysten på mer vekt og dårligere bekken :(

Samma her.

Skal bare spise opp McDonaldamaten min og bollene som står i ovnen... *host* *hark* :cool:

Samma her.

Skal bare spise opp McDonaldamaten min og bollene som står i ovnen... *host* *hark* :cool:

Haha jeg lagde og boller, og is, og potetgull.. Men nå er skapene tomme, ny sjangs! :))

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp