Hvordan forandret forholdet med partner seg

Babynrto

Forumet er livet
Febbisbebbis'18
Marsboerne 20 18
etter dere fikk barn?
 
Vi står nærmre hverandre enn noen gang, gleden over vår datter vi deler gjør kjærligheten større. Vi står sterkere enn noen gang tross min psykisk knekk etter fødsel snart 2 år siden. Han støtte og kjærlighet for meg, den styrken og omsorgen han har til vår datter. Trodde ikke jeg kunne elske han høyere men det gikk faktisk ann! Men man må kjempe for det, vær dag, aldri ta den ande forgitt for fokuset går automatisk på barnet og man er utslitt.
 
Det ble mye sterkere og annerledes, men på en god måte. Dette var hans første barn, og han sier at han etter graviditet og fødsel har en ny respekt for meg, og at han elsker meg mer
❤️ Jeg føler meg mer knyttet til han. Type klisjee "være sammen for alltid" :p
 
Helt ærlig så føler jeg at vi falt mer og mer fra hverandre. Det var mye krangling, ingen nærhet, ingen sex, nesten ingen kyss eller kos, fortsatt lite av det, men blitt litt bedre. Forholdet har ofte hengt i en tynn tynn tråd, men vi jobber med å bygge det opp igjen, men det tar tid. Han er en vanskelig person og heller ikke lett å snakke med om følelser, men det har han aldri vært i løpet av de 8 årene vi har vært sammen. Det er sjeldent jeg får et hei/hade-kyss av han, da må jeg ihvertfall ta initiativet til det selv for det gjør ikke han. Og mange av vennene våre ser på oss som et gammelt ektepar som hverken er forlovet eller gift. Så nei, det er ikke alltid like enkelt i et forhold etter man får barn dessverre, ihvertfall ikke i vårt tilfelle. Det er 3 år siden vi ble foreldre og har et barn.
 
Første året var tøft, men det hadde mer med andre ting som skjedde rent tilfeldig i løpet av det året enn med det faktum at vi fikk barn. Men vi kom oss gjennom det også. Som så mange andre utfordringer de siste 13 årene.
 
Back
Topp