Hvordan forandrer livet seg?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Ett nytt barn i familien vil uansett by på forandringer og utfordringer :) Litt forskjellig fra familie til familie.

Hvordan vil det nye barnet påvirke og forandre deres familie og hverdag? Hvilke endringer har dere gjort i forkant? (ex. flytter, kjøpt større bil osv)

Heldigvis er både bilen å huset stort nok til barn nr 5,men det er ingen tvil om at hverdagen kommer til å endre seg:) mindre søvn , mindre tid til alle og alt annet,andre rutiner å forholde seg til, enda mere utgifter osvosv:hilarious:

Det blir nok forandringer med mindre søvn og nye rutiner igjen når nr. 4 ankommer. Vi må kjøpe større bil, gjerne 7 seter. Men ellers så tror jeg vi er godt vant med utfordringer i hverdagen og takler de godt:)

Jeg er alene, så jeg regner med at det meste endrer seg - utenom bil og hus, det blir som det er, hehe :-)
Vet jo ikke helt hva jeg går til, da dette også er mitt første barn - men mindre søvn regner jeg med er så godt som garantert, i hvert fall ikke sammenhengende som i dag..
Ellers håper og tror jeg det øvrige bare blir positive endringer, mer kos og liv i huset.

Back
Topp