Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ett nytt barn i familien vil uansett by på forandringer og utfordringer Litt forskjellig fra familie til familie.
Hvordan vil det nye barnet påvirke og forandre deres familie og hverdag? Hvilke endringer har dere gjort i forkant? (ex. flytter, kjøpt større bil osv)
Heldigvis er både bilen å huset stort nok til barn nr 5,men det er ingen tvil om at hverdagen kommer til å endre seg mindre søvn , mindre tid til alle og alt annet,andre rutiner å forholde seg til, enda mere utgifter osvosv
Det blir nok forandringer med mindre søvn og nye rutiner igjen når nr. 4 ankommer. Vi må kjøpe større bil, gjerne 7 seter. Men ellers så tror jeg vi er godt vant med utfordringer i hverdagen og takler de godt
Jeg er alene, så jeg regner med at det meste endrer seg - utenom bil og hus, det blir som det er, hehe
Vet jo ikke helt hva jeg går til, da dette også er mitt første barn - men mindre søvn regner jeg med er så godt som garantert, i hvert fall ikke sammenhengende som i dag..
Ellers håper og tror jeg det øvrige bare blir positive endringer, mer kos og liv i huset.