Hvordan fjerne....

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
Strykelapper/navnelapper fra klærne? Har en del klær jeg skal gi bort etter lille men noe av det er med navn. Hvordan får jeg bort slike lapper?

Vanlige klistrelapper klarer man oftest å pirke av med neglen eler noe. Men er det ikke bare å spørre de som skal få klærne om det gjør noe, de kan jo bare sette sine egne merkelapper over de gamle?

Vanlige klistrelapper klarer man oftest å pirke av med neglen eler noe. Men er det ikke bare å spørre de som skal få klærne om det gjør noe, de kan jo bare sette sine egne merkelapper over de gamle?

Får det ikke av, det er på 2 ulldresser :( tenkte kanskje det var noen lure triks

Strykelapper/navnelapper fra klærne? Har en del klær jeg skal gi bort etter lille men noe av det er med navn. Hvordan får jeg bort slike lapper?

Hvis man har stryket dei rett på selve plagget er det vel "permanent" tenker jeg, tror ikke det går ann å få dei av uten å ødelegge plagget? Men om det er på vaskelappen er det bare å pirke av :)

Hvis man har stryket dei rett på selve plagget er det vel "permanent" tenker jeg, tror ikke det går ann å få dei av uten å ødelegge plagget? Men om det er på vaskelappen er det bare å pirke av :)

Det er rett på plagget :(

Det går ikke av.
Du kan eventuelt kludre over med en tusj, men ellers er det greit å sette ny lapp over.

Jeg bare tegna over med sprit-tusj på de vi leverte til nødhjelp, da jeg ikke ville ha navnet hans synlig for alle.. noen merker ble uklare når jeg strøyk oppå de på nytt da, men ble ikke kvitt alt :(

Jeg hadde bare blitt glad for et godt underlag til nye merkelapper på ullklær :D
Samme tenker jeg! Det er absolutt ikke enkelt å få lapper til å sitte på ullklær..
Du kan eventuelt stryke over navn og nummer med tusj.

Jeg har bare lagt en våt flanellsklut over og strøket kort med varmt strykejern, da har det forsvunnet greit.

Back
Topp