Hvordan fjerne venner fra Facebook?

Gæmmis

Elsker forumet
Hadde en opprydding for en stund siden, da mener jeg bestemt det var ganske enkelt. Enten gjorde jeg det ved å trykke "Fjern fra venneliste" eller noe sånt, på profilen til vedkommende, eller så søkte jeg f.eks på "Per", og så fjernet jeg han fra vennelisten ute til høyre i margen der.

Veeeeldig knotete forklart, men var så sikker på at det var enkelt...?

Lei av alle gnomene jeg har på vennelista, som jeg aldri prater med.

Du går inn på en venn og helt nederst til venstre står det fjern som venn eller noe

Om du går inn på profilen t den du ska slette,går du nederst på sia under bildet.. Der ska det stå en greie..       Foreslå venner for...
                Fjern fra venner...
 Der slette du den brukern [;)]

Tusen takk for hjelpen[:)]

Så er det ryddet opp[:D]

ORIGINAL: *LiLLa*

ORIGINAL: Gæmmis

Hadde en opprydding for en stund siden, da mener jeg bestemt det var ganske enkelt. Enten gjorde jeg det ved å trykke "Fjern fra venneliste" eller noe sånt, på profilen til vedkommende, eller så søkte jeg f.eks på "Per", og så fjernet jeg han fra vennelisten ute til høyre i margen der.

Veeeeldig knotete forklart, men var så sikker på at det var enkelt...?

Lei av alle gnomene jeg har på vennelista, som jeg aldri prater med.

noe som er myye enklere::;legg ikke til hvem som helst, så sliper man `gnomete venner...[8|][8|]å stresset med å slette de igjen senere..

Takk for tipset du[;)] Hender jo man takker ja til venneforespørsler uten å tenke seg særlig om da vet du.

Back
Topp