Hvordan finne en god hodepute?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Sølvi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Sølvi

Guest
Tror jeg blir gal her! Får ikke sove og det er fordi jeg irriterer meg over puta!!! Noen med tips til hvordan man finner en god hodepute som forblir god?

Liker du høye fyldige puter eller lave?

Hvis du liker høye vet jeg om en jeg kan anbefale

Venter ei prinsesse i august <3
* Sladrer med Tresmåhjerter *

Tempur har knallgode puter og de hat de senere årene kommet med flere varianter enn den for vond nakke/rygg ;)
DETer skikkelig kvalitet som holder i årevis ;)
På "mobben"

De dyre putene og dynene er alltid de beste etter min erfaring. Bytt ut ved gjevne mellomrom, og rist/bank den hver dag og gjerne luft den ofte.

Min erfaring er at man må legge litt penger i de om man skal bli skikkelig fornøyd :)

Liker du høye fyldige puter eller lave?

Hvis du liker høye vet jeg om en jeg kan anbefale

Venter ei prinsesse i august <3
* Sladrer med Tresmåhjerter *
Høye fyldige:) har fra Høie nå.... Tror kanskje jeg gleder meg til jobb så jeg får litt mindre timer søvn! Da må det vel gå an å sovne på kvelden;)

Dyre puter funker ikkje her.. eg kjøper noen høye" på sparkjøp. Og lar mannen ligge med de 1 uke. Han ligger å bøyer de rundt hode (spes når vekkerklokkene ringer:p ) og generelt vrir og vender de. Då er de ikkje for høye, og ikkje oppbrukt(gu så eg hater oppbrukte puter) helt perfekt ;)

*talatuten*

Kjøpte en stor tempur lignende (wilfa) på jysk..hatt den i mange ord den er faaasntastisk:)

Høye fyldige:) har fra Høie nå.... Tror kanskje jeg gleder meg til jobb så jeg får litt mindre timer søvn! Da må det vel gå an å sovne på kvelden;)

Okei :) For jeg har en fra Høie, som er kjøpt på jysk. Den heter Høie Downfeel.. Det er en kjempe god pute, som ikke klumper seg uansett bruk og vask :) Den er høy, og kjempe god, og holder seg kjempe godt! helt klart en jeg vil anbefale :)

Back
Topp