Hvordan fikse profilbilde ++ ??

Mammatil1håperpå2

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
jeg er visst ikke så teknisk anlagt lengre :p
Hvordan legger jeg inn profilbilde? Når jeg trykker på det kommer det bare feilmelding. Og hvordan får jeg sånn at det står «desemberlykke 2018»?
Evt også sånn «ticker» eller hva det nå var det het det der nedtellingsgreiene?:D
 
Får også bare feilmelding... har prøvd i nesten en uke nå :eek: aner ikke hva man skal gjøre, blir nesten litt gal av og til :')
 
sånn banner under navnet ditt er skjult gruppe, du må søke om medlemskap til turbo her inne :) men må ha vært medlem i minimum en mnd, være på terminlista og ha skrevet 50 innlegg i termingruppa :)
 
sånn banner under navnet ditt er skjult gruppe, du må søke om medlemskap til turbo her inne :) men må ha vært medlem i minimum en mnd, være på terminlista og ha skrevet 50 innlegg i termingruppa :)

Med andre ord tror jeg jeg kommer inn der om 3 dager nå. Ble medlem 7.april mener jeg :) nå vet jeg ikke sikkert hvor mange innlegg jeg har i termingruppa, men med en total på over 500 skulle man tro at 50 var her i allefall :D
 
Med andre ord tror jeg jeg kommer inn der om 3 dager nå. Ble medlem 7.april mener jeg :) nå vet jeg ikke sikkert hvor mange innlegg jeg har i termingruppa, men med en total på over 500 skulle man tro at 50 var her i allefall :D
Ja du er nok innafor :) man kan finne det ut, men jeg husker ikke hvordan. eg ganske ny her selv. men du er nok innafor ja :)
 
Anbefaler å sende en pm til en moderator om problemet med bilde, så hjelper de dere :)
 
Back
Topp