Hvordan fikk mannen vite det?

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
Ja hvordan?
Første gangen var han med å kjøpte testen. Vi var ikke forberedt i det hele tatt.
Da testen viste positivt å jeg viste den til han tok det liiiiitt tid før han skjønte hva han så på før jeg gav han bruksanvisningen. Reaksjonen hans var bokstavlig "Er jeg mann eller er jeg mann?!"

Sist fikk mannen servert pizza inn på kontoret med graviditetstesten pent servert på siden. Han hoppet opp og gjorde en liten dans. Men så var det nesten så testen fløy vegg i mellom mens han ropte "Vent! Du har tissa på denne greia!!"

Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Han er så klar for siste mann. Men vi jobber begge to hele helgen. Nesten så vi bare møter hverandre i døra. Har ikke lydt til å bare hive det i armene på han i døra på vei ut :hilarious:

Her viste han det egentlig før testen for han kjenner meg så godt å vi har to barn fra før sammen<3
Vi har IVF så var forberedt, men når vi var på butikken sammen og jeg plutselig begynte å legge "rare" ting i følge han i vogn fordi jeg fikk sååå lyst på! Ferdig å handle å jeg løper inn på butikken igjen for jeg bare MÅTTE ha tyrkisk pepper kjærlighet NÅ! Da skjønt han det egentlig før jeg selv innså at jeg plutselig ville ha ting jeg vanligvis ikke spiser. Tok positivt test når han var på jobb, så kjørte bort å ringte han om at han bare måtte komme ut en tur, ble bare så glad og gikk å smilte resten av dagen<3 kollega av han lurte på hva han gikk å tenkte på etterpå :D

Lørdag morgen tok jeg en test. Han hadde bursdag, og vi skulle på ferie, så det ble en litt lat morgen.
Tok digital, fordi da står det liksom svart på hvitt (jeg hadde visst det noen dager, så visste den ville bli positiv).
Jeg kom tilbake i senga, og gjemte pinnen litt.
Så lå vi og pratet, men jeg fikk meg liksom ikke til å si det av en eller annen grunn! (Veeldig etterlengtet altså, så har ingenting med at det ikke var ønsket å gjøre). Vi pratet bl.a om øl på flyplassen og vin til lunsj.
Han sto opp, gikk på badet, og pakket deretter ferdig .
Jeg tenkte bare at jeg måtte få sagt det, så ropte på han, han kom inn, viste han testen og sa «Gratulerer med dagen, en liten ekstra bursdagspresang».
Så satt han seg ned, og sa «den er ekte? Men da kan du jo ikke drikke øl på flyplassen :D ».
Han syntes det var den fineste bursdagsgaven i år :)

Jeg gav typen en body, til kommende storebror, der det står at han levler opp :hilarious:

Jeg tisset på pinnen, løp ned til han å ba han passe på denne. Og han glodde som ei ugle. Også sier han "ser iallefall hvor streken skal være". Var veldig svak. Så skulle nok venta et par dager, men jeg viste den var positiv, da jeg hadde tatt en test tidligere på morgenen som var positiv.

La testen på mobilen hans, så han ville se den når han våkna. Vi er vant til at det klaffer med en gang vi prøver, og jeg har holdt han oppdatert om EL og alt, så det kom ikke akkurat som en overraskelse at det klaffa med en gang en tredje gang også :) kunne ikke gjøre noe stort utav det uansett siden ingen skal vite det enda, og vi var på ferie med alle og barna våre.

La testen på mobilen hans, så han ville se den når han våkna. Vi er vant til at det klaffer med en gang vi prøver, og jeg har holdt han oppdatert om EL og alt, så det kom ikke akkurat som en overraskelse at det klaffa med en gang en tredje gang også :) kunne ikke gjøre noe stort utav det uansett siden ingen skal vite det enda, og vi var på ferie med alle og barna våre.
Har du gjort/spist noe spesielt siden det klaffer på første forsøk, hver gang? :angelic::angelic:

Haha, ganske likt her også. Hos oss klaffet det med en gang for 5.gang nå

Har du gjort/spist noe spesielt siden det klaffer på første forsøk, hver gang? :angelic::angelic:
Har brukt natural cycle hver gang :) avhold fra alkohol og all form for nikotin (driver generelt ikke med noe slikt). Stresser ikke rundt det, så godt jeg klarer. Har vært forberedt på at det kunne ta tid. Jeg brukte spesielt natural cycle og tempet noen mnd før vi skulle gå i gang, slik at jeg fikk kartlagt EL hver syklus, så jeg viste når vi skulle kjøre på ;) hadde et lager med EL tester her til det formålet.
Samleie 4 dager før, med en dags mellomrom ca. Har vært slik gangene.
Skulle ønske det kunne klaffe like lett for alle som ønsker å få barn :Heartbigred
Mye går nok bare i at jeg er veldig heldig på akkurat det punktet. Håper noe av det jeg skrev kan hjelpe :happy:

Vi har sex annenhver dag etter første blødningsfrie dag, også er jeg så heldig at jeg ikke trenger å teste etter eggløsning, fordi jeg har som regel sterke smerter og masse slim. Jeg er avholds og aldri rørt narkotika, så det er ikke noe problem iallfall! Tusen takk for tips! :love017

Tok en test fredags ettermiddag, hadde planer om fredagstaco med øl. Skulle hatt mensen senest onsdag (har hatt både korte og uregelmessige sykluser, så alltid litt vanskelig å vite nøyaktig når den skulle tikke inn), men fredag vart det fortsatt ikke kommet noe. Tok en test før jeg skulle gå i dusjen, og jammen var det ikke to streker, litt svak, men fortsatt strek. Vræla rett og slett etter han for at han skulle komme opp, han orka egentlig ikke å gå opp trappa :hilarious: måtte ta en ny, digital på søndagsmorgen for å være litt mer sikker, og da var det jo ikke noe tvil... I og met at det ikke var sånn 100% planlagt, har han brukt laang tid på å forstå det ordentlig. Tror kanskje ikke det helt har gått opp for han ennå, men det hjalp kanskje litt på forståelsen å se hvor dårlig jeg ble, da kvalmen tikka inn forrige uke. Aldri så galt at det ikke er godt for noe? :facepalm:

Både dette svangerskapet og forrige:
«Hææ, ser ikke du også en svak strek her?» også ga jeg han testen

Back
Topp