Hvordan "feirer" dere morsdag?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Pleier ikke feire noe spesielt nei, i år har vi besøk så vi lager brownies og vaniljeis til dessert

Vi har bestemt oss for å gå ut og spise for første gang siden vesla ble født :) mamma skal være hos oss og vi blir vel borte i en to- til tretimers tid. Gruer meg litt, men gleder meg til å spise ute! Ellers har vi liksom ikke noen tradisjoner siden dette er første gangen :P

Vi feirer ikke sånne dager, da mannen min vist mener sånt bare er tull. Fikk ikke engang noe til bursdagen min, så tviler på at han varter opp på morsdag/valentines :P

Jeg pleier å få god frokost og en gave på senga. Senere samles vi vanligvis hos foreldrene mine til middag og kake :-)

I år skal barna overnatte hos foreldrene mine fra lørdag til søndag, så det ser svart ut for frokost på senga :-p

I år skal jeg på fest lørdag- natt til søndag :p Barna skal være hos min mor, så tviler på at det blir noe frokost på sengen :D

Men vi skal på bading senere på dagen! Så litt kos blir det :)

( vi feirer ikke morsdag, eneste at jeg gir min mor blomster hvert år..men blir bare med det )

Nei, men skal få sendt et kort til mamma :)

Jeg har ønsket meg et blad av mannen.

Tradisjon med kake og gave til mamma den dagen.

Når får jeg min første morsdag noensinne. Da drar vi nok hele gjengen på peppes å spiser. Midt i flytting den helga, så tidsmessig kræsjer det :p

Ikke noe spesielt... men vi samles ofte med familie! :) mine foreldre, besteforeldre, onkel og tante + barn! :) bruker hver mulighet til kaffi og kaker! :D

Back
Topp