Hvordan farger dere øynebryn??

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Har farget håret i dag litt mørkere igjen, da jeg ikke gidder å være blond lenger[8D] Men jeg er jo egentlig lys og har derfor lyse øyenbryn.. hvordan skal jeg gjøre det?? skal jeg bare bruke eye browner eller burde jeg farge dem? kan man da bruke samme hårfarge som man bruker til håret? ( må gjøre det neste gang jeg farger det igjen da)

dytt

ORIGINAL: MarensMamma

Kjøp farge som er ment til vipper og bryn, koster en hundrelapp på parfymeri. Askebrun er fin, jo lenger du har den på jo mørkere blir den.

Den bruker jeg, om det er den gule esken du mener.
Farger hver 3. uke ca.
Har litt lyst til å prøve den der saken fra Elizabeth Arden(på bildet under), skal visst være veldig bra. Da må man farge hver dag da men...

Du må uansett ikke bruke hårfarge på øyenbrynene altså!! Det står i bruksanvisningen også.

ORIGINAL: MarensMamma

Kjøp farge som er ment til vipper og bryn, koster en hundrelapp på parfymeri. Askebrun er fin, jo lenger du har den på jo mørkere blir den.

ok, får prøve det da[:)]

Jeg bruker kolokrem og farger øyenbrynene med. Jeg er veldig lys, men bruker brunsvart, og er fornøyd med den fargen! Den blir ikke for "hard" for meg heller[:D]

ORIGINAL: TereseS

Jeg bruker kolokrem og farger øyenbrynene med. Jeg er veldig lys, men bruker brunsvart, og er fornøyd med den fargen! Den blir ikke for "hard" for meg heller[:D]

hvor får man kolokrem??

ORIGINAL: Jadasåneida

Vita, Cubus og parfymerier.

takk[:)]

Back
Topp