Hvordan fant du ut at du var gravid?

fagerlund

Betatt av forumet
Graviditeten min startet som en aprilsnar. Hadde lurt svigermor å min egen far om at vi skulle ha barn å akkuratt fortalt de at det bare var en spøk.
Sto på jobb å pratet med kollegaen min om at jeg var så sulten hele tiden å hadde tidligere vært kvalm i over en mnd uten å tenke over det å da sa hun bare "du er gravid du".
Løp rett til apoteket å kjøpte test å jaggu var den positiv. Mannen min jobber som vekter på samme senter jeg var så fortalte det til han så fort han kom innom å selvfølgelig trodde han ikke på meg så han ble med ned på do å så på at pinnen viste positiv.
Var en aprilsnar som gikk feil gitt :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg fant det ut litt før april, med fortalte mannen min rundt 1.april, tror jeg. Han trodde ikke på meg og var veldig overrasket :)
Jeg var i dårlig form hele uka før jeg tok testen, men jeg tenkte at det er fordi jeg jobber mye, studerer og har et barn som er nesten 3 år ;)

Nå var vi prøvere, så jeg tok vel testen omtrent med når jeg skulle ha mensen. Syntes jeg kjente meg litt rar og. (Var akkurat samme med førstemann)

Første testen var negativ.
Så ventet noen dager til. Husker jeg tok den midt på natta, for var så spent.
Den visste svaak positiv. Jeg var ikke i tvil selv, og fortalte gubben. (Han visste jo at jeg var sen etc)

Men vi bestemte oss for å ta blodprøve hos legen i tilfelle.
De var i tvil der på laben om den ble positiv,men det var den :D

Vi var prøvere, så jeg tok en test på ikm/dagen over (var litt usikker på den pga pilla) og den var nokså positiv. Da gikk jeg inn på soverommet å viste den til samboern før jeg gikk opp i stua der jeg hadde ei venninne som hadde overnattet - så måtte bare vise henne også :p

Vi var prøvere og når det nærmet seg IKM fortsatte tempen min å stige. Fikk dog ingen positiv test før 14 DPO som var dagen før IKM. :)
Vi hadde da vært prøvere akkurat et år, men litt fra og til pga mye stress.