Hvordan føles det å ver gravid

vj88

Glad i forumet
Her har eg vært kvalmen siden uke 6. gått ned 9 kilo på ein mnd og ja ikke i form i det hele, og oppå dette bekkenløysning og hodeverk. Så her går de i joggebukse og alt av "slapp av klær" du kan finne. Noe sambo misliker til di grader. Kjenner eg blir litt lei når han kommenterer kless stilen min for ja, eg vett eg ikke ser fin ut, men orker ikke ta på meg dongri og styre og stelle for at han skal bli fornøyd.. Litt klaging og sutring her i gården i dag...

Noen som føler det likt?

Ikke alle svangerskap er like, så noen er i toppform mens andre dessverre får mange plager.

Jeg sliter fortsatt med oppkast (ca hver andre dag) og kvalme (hver dag) og nå har jeg begynt å bli svimmel også. Allikevel føler jeg meg veldig bra nå når magen har kommet og jeg ikke bare føler meg feit lengre.

Skal love deg at du også føler deg myye bedre hvis du "pynter" deg litt hjemme og kanskje bruker 1-3 minutt på håret og kanskje litt maskara eller annen sminke. Hvis du ikke har noen gode bukser utenom joggebukser ville jeg tatt meg en tur til butikken å kjøpt mammabukser, eller så er det jo veldig behagelig å bruke kjoler inne også :)

Håper formen din blir bedre snart, men hjelper ikke akkurat at typen "klager" på deg heller :/

takk =) kjente bare det blei så mye i går, hadde det akkurat likt sisst gang og, men da var de bare oss to. Nå har eg ein gutt som eg og skal fungere med. Men hadde ikke vært domt å kanskje prøve å pynte meg litt for meg sjøl. får gå på H&M og se om dei har noen fine bukser som ikke strammer på magen =)

min form er opp og ned. Men kan ikke klage. Først gikk jeg opp noen kg, nå er jeg på vei ned igjen. Orker ikke like mye mat som jeg gjor før, og godt er det:) Fikk streng beskjed av min mor å ikke gå med for mye dongry. Da hun så noe på tv om ei som var gravid(hu var ikke klar over det selv) som gikk med trang dongry, fikk så vondt i magen og gikk på do, krøp inn på soverommet og dro av bukse og alt, der kom babyen ut. Så jeg velger teiths da, framfor dongry.

*klem*

Gjer det som fungerer best for deg! Formen min er fin no, men det er fraleis rett i joggebuksa så snart eg er heima! Mannen kan berre teia stille - om joggebuksa er best, så er den best!

Men det hjelper ofte å pynta seg litt for å kjenna seg betre. h&m har nokre gode og mjuke bukser, og kjolar er minst like behagelig som joggebuksa. God betring!

Da var eg i går på H&M og kjøpte mammabukser og jumprer, og vært hos frisøren føler det hjalp veldigt på humøret vertfall =)

Var lik i formen sisst gang, men føler denne gangen det går meir innpå. Er redd for alt, er så redd for å miste den lille i magen at de går snart rundt, også hjelper de ikke på at svigermor sitter med alle sykedommer som kan skje i eit svangerskap, blir litt tullete av de også..

Når kvalmen og oppkast er på det værste så er det uaktult med klær i det hele tatt! hehe. Da er det naken som gjelder for alt trykk på kroppen gjør at jeg kaster opp.

Så om han som smelte meg på tjukken skulle klage på at jeg hadde på meg behaglige klær så hadde det blitt månelyst rimelig raskt

Back
Topp