hvordan føler du deg?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Hvordan føler du deg? Føler du deg fresh og at du har den gløden alle snakker om :angelic:?
Vel jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke føler den gløden altså :knegg:. Ser meg meg i speilet og ser et blekt sliktent ansikt livløst hår, tett nese,stor kulemage. Man vondter som gjør at det føles som st jeg vagler meg avgårde som en sel på land :wideyed: klestilen har gått over til komfor over stil,
Nei fresh og vakker, der føler jeg ikke jeg er. De sier babyen suger pent fra mor, så mye han stjeler fra meg må han jo bli pen:knegg:

Ca akkurat som deg [emoji14] glød er det ikke mye å hente av i allefall. Håper det kommer med litt ekstra jerntilskudd og litt hvile :)

Det positive er at det virker som baby trives og de koselige sparkene og ålingene i magen gir meg helt frysninger noen ganger. Så overlever på det [emoji14]
Fant roen veldig etter vi fikk kjøpt inn resten av det vi måtte ha før baby kommer :)

Føler ikkje at eg gløder iallefall, ansiktet & huden er ca det samme som før, og kroppen min er jo 19 (!) Kg ekstra.

Men eg føler meg faktisk kjempefresh & tar meg sjølv i "danse" med magen foran speilet før dusjing, og er sååå kry når eg kler meg i kåper der magen syns nok, med veldig korte hælar på støvlettene mine så strutter nesten litt der eg går utendørs [emoji23][emoji23] flaut, men eg elsker det..!

Kan ikkje hugse sist eg følte meg så komfortabel i egen kropp & så nyter det til MAX så lenge eg kan [emoji119][emoji178]

Føler jeg nesten har nådd «strandet hval stadiet» i denne graviditeten..,men vet det bare går en vei:p ser blek og utslitt ut og ringer under øynene....(vet det blir verre når baby kommer):p men er jo også deilig å ikke bry seg om utseende og heller glede seg til dette er over,jeg kan bevege meg igjen og kose masse med baby og leke med sstorebror igjen:)

Skjønner godt at dere er slitne nå damer, dere er snart i mål nå :love7

Føler meg ikke superfresh her heller, men det er mer pga vintergusten og tørr hud, og åreknuter og vagging. Har fortsatt nokså nett mage, så i treningsklær og annet som sitter etter føler jeg meg okei i fasongen i hvert fall.

Føler meg veldig bra! Jobber fullt og nyter å være gravid. Huden er endelig bra, hadde tidenes kviseutbrudd i starten. Hehe.
Men når det er sagt så begynner jeg jo å bli tung, det er slitsomt. Lei av å tisse ofte. Lei av halsbrann. Og lei av gigantiske pupper!!!

Jeg føler ofte jeg gløder. Men når det er fordi jeg er så varm at jeg koker og blir helt rød i ansiktet er så er det nok ikke den gløden folk snakker om :p jeg får mye komplimenter så det hjelper selvfølgelig på selvfølelsen. Men begynner å bli tungt selv om jeg ikke har fått opp så mye (enda :p) har hatt en ganske kjip graviditet, Så jeg har aldri følt meg så godt som jeg gjør nå :)

Føler meg som en grønn (konstant kvalm og spysyk på 29. uken) hval på land. Vagger som en hvalross og føler meg keitete. Magen er i veien, og alt er bare tungt og vanskelig. Føler meg som en dårlig mamma for 1 og 3 åringen. Da jeg ikke eier energi til å leke noe særlig med de. Og særlig 1 åringen hvor det meste foregår på gulvet. Det nærmeste jeg har vært glød disse 32 ukene. Må være forleden kveld når sambo la seg inntil meg. Etter vi egentlig hadde sagt god natt, og strøk på meg og sa: eg klarer ikke å holde fingrene vekke, du er så deilig. Etterfulgt av masse magekos og kjærlig snakk til den lille mageskatten.

Føler ingenting av gløden eller noe sånn. Men samtidig føler jeg at jeg elsker å vise frem magen og sånn. Denne gangen har jeg finere mage enn sist. [emoji173]

Har følt meg bedre..

Back
Topp